تهران میزبان بزرگترین رویداد دیجیتالی بسیج بود

ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781860

اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ (3);

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تهران یکی از بزرگترین برگزارکنندگان این رویداد ملی برای تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، بهزاد مرکش، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در تهران بزرگ گفت: تولید محتوای دیجیتال بسیج و انقلابی است. نیروها، اپلیکیشن های اندروید، انیمیشن شامل (موشن گرافیک، کمیک موشن، کراپ دو بعدی، استاپ موشن) از جمله رشته های این رویداد بزرگ بود که علاوه بر اهدای جوایز نقدی به تیم های برتر، برگزیدگان مرحله استانی راهی مسابقات خواهند شد. در صحنه ملی این رویداد پیدا شد.

مرکش تاکید کرد: فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حوزه فضای مجازی و فناوری های دیجیتال حمایت و توجه ویژه ای دارد و با تدابیر سردار حسن حسن زاده، علاوه بر افراد برگزیده در این رویداد، تمامی شرکت کنندگان در این رویداد حضور خواهند داشت. با جوایز تجلیل شود..

رئیس سازمان فضای مجازی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در 48 ساعت رقابت فشرده، بیش از 200 نخبه در تهران در عرصه دیجیتال و فضای مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: بیش از 200 نفر در این الف. دوره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران حضور یافته و برگزیدگان آن دوره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: با اعلام سازمان فضای مجازی بسیج، شهر تهران یکی از بزرگ ترین برگزارکنندگان این رویداد ملی برای تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور از نظر کمی و کیفی است. به صورت مجازی و دیجیتالی کشف کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید