توانمندی های زنان نشان داده شود/ منابع درآمدی از اماکن ورزشی در همان استان هزینه شود.


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910164

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نقش بانوان بسیار بیشتر است؛ وی گفت: برای تغییر رفتار باید دیدگاه خود را تغییر دهیم و بر اساس نتایج به این باور صادقانه برسیم که زنان توانمندی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان از دانشگاه پیام نور استان گلستان بازدید و از برنامه ها و امکانات این دانشگاه بازدید کرد.

همزمان با برگزاری دوره آموزشی داوری تکواندو بانوان در دانشگاه پیام نور استان گلستان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از برنامه ها و امکانات این دانشگاه بازدید و با رئیس یک دانشگاه، دانشجویان دیدار و گفتگو کرد. و کارآموزان.

دکتر اسماعیل نادری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان نیز ضمن خیرمقدم به ایشان توجه ویژه این دانشگاه را به حفظ و ارتقای سلامت بانوان به عنوان بخشی تاثیرگذار در جامعه اشاره کرد و افزود: اختصاص زمان تمرینی مناسب برای ورزش بانوان. برگزاری مسابقات برنامه های ورزشی منطبق بر روحیه و توانمندی های آنان، برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی ویژه بانوان جهت افزایش آگاهی در زمینه سلامت جسمی و روانی، توجه به تفاوت نیازهای جسمی و روحی بانوان در ورزش از جمله برنامه های اجرایی این دانشگاه است.

وی با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: دانشگاه پیام نور استان دو پروژه ورزشی ناتمام در دست ساخت دارد که اگر مسئولان ورزش کشور به سرانه های ورزشی استان اضافه می شوند. به تکمیل آنها کمک کند.

دکتر کاظمی پور همچنین در بحث ورزش بانوان بیان داشت که برای تغییر رفتار باید دیدگاه خود را تغییر دهیم و بر اساس نتایج به این باور صمیمانه برسیم که زنان توانمندی داریم و به این نتیجه برسیم که نقش زنان بسیار بزرگتر است. وی همچنین زمان حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات ورزشی را یکی از بهترین اوقات برای گذراندن اوقات فراغت خود می داند.

وی تاکید کرد: منبع درآمد هر استان باید در خود استان و برای ورزش استان هزینه شود و حتی یک ریال در جای دیگر مصرف نشود.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، دستیار و مدیران پرسنل و تنی چند از مدیران تیم های ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید