توجه به مشکلات آموزشی دانش آموزان در اولویت مدارس صدرا است

حجت الاسلام حسن شعبانی امروز یکشنبه در نشست مدیران مدارس در صدرا در این استان که با حضور رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش انتشارات اسلامی کودکان و نوجوانان برگزار شد ، گفت: سازمان: هم مسائل فرهنگی و هم آموزش های دانش آموزان به اولویت اصلی این مدارس تبدیل شده است.

وی سپس با تأکید بر اینکه مراکز فرهنگی و آموزشی مدارس مهم و موثر هستند ، افزود: تجلی فرهنگی مدارس در صدرا در حال حاضر در حال احیا است و شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.

شعبانی گفت: امیدواریم در دولت جدید شاهد بهبود کادر آموزشی مدارس در صدرا باشیم ، زیرا مدارس در زمینه آموزش و پرورش بسیار مهم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: خانواده هایی که فرزندان خود را در مدارس صدرا ثبت نام می کنند نیز علاقه بیشتری به تحصیل دارند.

کتاب مدارس صدرا به منظور سیستم بندی برنامه ها و فعالیتها منتشر شد

حجت الاسلام حامد تکدیری رئیس سازمان مدرسه صدرا و رئیس اداره کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست گفت: استان. “

وی با تأکید بر اینکه نخبه گری و برتری دانش آموزان در مدارس صدرا از اولویت های مهم ما است ، افزود: کتاب مدارس صدرا نیز به منظور سیستم بندی برنامه ها و فعالیت ها منتشر می شود.

سرنوشت بیان کرد: توجه ویژه در مدارس صدرا آه تو ما مشکلات آموزشی و فرهنگی هم داریم. 550 دانش آموز از مدارس صدرا در کشور حافظ بیش از 5 بخش قرآن آنها سخاوتمند هستند و همچنین 90 دانش دارند مطالعه می کنم همچنین نگهبان کل قرآن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید