توزیع 100 میلیون تسهیلات کارآفرینی برای نابینایان در استان یزد


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903671

جوخار نماینده مردم یزد و اشکذر در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نابینایان استان یزد گفت: با همکاری مسئولان استانی مشکل 100 میلیون وام کارآفرینی و محل فروش محصولات نابینایان حل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدصالح جوکار امروز به مناسبت روز جهانی نابینایان از نمایشگاه دستاوردهای روشندلان بازدید کرد و در این بازدید با برخی از مسئولان استان در خصوص اعطای وام صد تومانی تماس و پیگیری تلفنی داشت. میلیون تومان به کارآفرینی و مکان ثابت تولید و فروش محصولات نابینایان تعیین شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و نادوشان در شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان، گفت: تلاش و تلاش نابینایان برای فراگیری هنرهای مختلف بسیار ارزشمند است و آثار انجام شده تولید شده توسط این عزیزان کیفیت مناسبی دارد و فرم زیبا به محصول نهایی تبدیل شده است که نشان از زحمات آنها و مربیانشان دارد.

وی یکی از اقدامات لازم را برپایی نمایشگاه ویژه فروش آثار نابینایان در استان اعلام کرد و افزود: تولید اثر نابینایان و عدم فروش آن چندان کارآمد نیست، اما بازاریابی باید به بهترین نحو انجام شود تا آنها از این طریق امرار معاش کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشان در شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با تلاش کادر فنی و حرفه ای و مددکاران اجتماعی استان امیدواریم بتوانیم بستر را برای فعالیت کور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید