توطئه های دشمن علیه سپاه، موفقیت این نهاد انقلابی را نشان می دهد


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814244

محمدی گفت: توطئه های دشمنان علیه سپاه نشان دهنده موفقیت این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف بوده و امیدواریم این جایگاه روز به روز قدرتمندتر باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفتگو با اورست با تبریک عید سعید فطر و روز پاسدار و جانباز گفت: امام حسین (ع) بزرگترین معلم اسلام و ارزش های دینی و دینی بود. جانش را فدای آن کرد. به همین دلیل روز ولادت ایشان را به نام روز پاسدار نامگذاری کردند و امام راحل از اولین قدم هایی بود که بعد از انقلاب برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 برداشتند.

وی با بیان اینکه سپاه طی سالیان گذشته در حفظ انقلاب و ارزش های آن به خوبی درخشید، افزود: امام خمینی (ره) در جمله ای فرمودند اگر سپاه نبود دولت نمی شد. این جمله امام راحل نشان می دهد که سپاه پاسداران مصداق واقعی آن در سال های پس از پیروزی انقلاب است.

امام جمعه طبس گفت: سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس این هنر را که مایه افتخار و سربلندی است به زیبایی به نمایش گذاشته و در هر عرصه ای که وارد شده از دفاع گرفته تا سازندگی، فرهنگی و علمی مدیریت کرده است. خوب بدرخشید و منبع باشید.موفقیت

حجت‌الاسلام محمدی همچنین تاکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران این اقتدار را دارد که استکبار جهانی مجبور شده گزینه‌هایی را روی میز بگذارد، به خاطر ترس از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و تولید موشک‌های دوربرد سپاه گفت: الحمدلله امروز سپاه در عرصه‌های فرهنگی و تربیت صالحین سرآمد است و به همین دلیل است که سپاه بالاست. “

امام جمعه طبس در پایان افزود: توطئه های دشمن علیه سپاه موفقیت این نهاد انقلابی را در عرصه های مختلف نشان داده است و امیدواریم این جایگاه روز به روز مستحکم تر بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید