تولیدکنندگان محتوای دیجیتال امروز رزمندگان مقدس دفاع از کشورمان هستند

زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781713

افراسیابی گفت: امروز رزمندگان دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران همان جوانانی هستند که خالصانه و غیرمنتظره در چنین فضاها و رویدادهایی شرکت می کنند تا هنر و تاثیر خود را به نمایش بگذارند و عرصه جدیدی از جنگ نرم را به دشمنان از تولیدات به نمایش بگذارند. محتوای دیجیتال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سومین مرحله از رویداد ملی محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی و شاهد تلاش مستمر جوانان در تولید محتوای دیجیتال باشیم.

وی افزود: بسیاری از کاربران فضای مجازی که توانمندی های خود را به نمایش می گذارند در اینجا فعال هستند و با شور و شوق وصف ناپذیری در مورد مسائلی که جامعه امروز را تحت تاثیر قرار می دهد محتوا تولید می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه برنامه ها باعث اثرگذاری مضاعف فرهنگ ناب ناب اسلامی در جامعه ای می شود که امروزه تحت تاثیر فرهنگ غرب این فرهنگ کمی کمتر مورد توجه مردم قرار گرفته است. به خصوص نسل جوان

وی افزود: امروز فضای مجازی مانند ارتش خط مقدم مبارزه با دشمن است و البته مشخص است که امروز دشمنان ایران با تمام توان در فضای مجازی و رسانه ای تلاش می کنند ضربه بزرگی به فرهنگ وارد کنند. و تمدن این قوم.

افراسیابی گفت: امروز رزمندگان دفاع مقدس ایران همان جوانانی هستند که صمیمانه و غیر منتظره در چنین فضاها و رویدادهایی شرکت می کنند تا هنر و تاثیر خود را به نمایش بگذارند و با تولید محتوای دیجیتال عرصه جدیدی از جنگ نرم ایجاد کنند. دشمنان

وی افزود: با توجه به هنرهایی که در این محافل به نمایش گذاشته می شود، امیدواریم هر کدام تیری به قلب دشمن باشد و شاخص مثبتی را برای جوانان و مردم ما جذب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید