تولید انرژی برای ما یک عادت نیست

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791209

فرمانده کل سپاه بندرعباس گفت: تولید انرژی برای ما عادت نیست، بلکه الهام گرفته از یک استراتژی قوی و از منطق راهبردی و کاملا متمرکز و هوشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در مراسمی برای پیوستن به تجهیزات رزمی نیروی دریایی سپاه به عضویت سازمان تجهیزات رزمی نیروی دریایی سپاه در آمد و با اشاره به اینکه این هفتمین الحاق به نیروی دریایی سپاه در سال گذشته است، گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی سپاه، کارخانه شهید محلاتی بوشهر و شرکت های دانش بنیان در این زمینه با سپاه همکاری می کنند و امروز شاهد افزایش عظیم توان رزمی عملیاتی هستیم. گفت: ما در این نیرو هستیم.

وی افزود: این اتفاق نشان می دهد که تولید انرژی برای ما یکی است عادت داشتن او از یک استراتژی قوی الهام نمی گیرد منطق استراتژیک است و این توسعه قدرت بسیار هدفمند و هوشمندانه است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما در برابر تحریم وحشیانه جهانی و منطقی که ما را در این موضوع تشویق می کند، قدرت دفاعی خود را گسترش می دهیم و خرد راهبردی که از بطن زبان رهبر انقلاب بیرون می آید، مبتنی است. در مورد اینکه امروز قوی باشیم و آزاد زندگی کنیم یا اگر راه ضعف را در پیش بگیریم باید اسیر دشمن شویم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه می خواهیم آزاد، مستقل، قابل اعتماد، عزیز و مقتدر زندگی کنیم، گفت: به میدان هرج و مرج، جنگ و اشغال و در حال حرکت چرخیدند.

وی افزود: همه این آشوب ها مواهب مخرب سلطه نظامی و سیطره سیاسی مستکبران غربی در جهان اسلام است.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی ایران نبود به خاطر منافع حیاتی آن بود یا منافع مظلومان دنیا مخصوصا در کشور تحت حاکمیت نیروهایی در جهان اسلام برای دفاع با قدرت، عزت، قدرت و شکوه، امروز ما با کارت ها ما کاملاً از این منطقه مهم جهان ویران شدیم.

سردار سلام افزود: اشغالگران و متجاوزان با همین آرمان ها پا به سرزمین های اسلامی گذاشته اند و ما از این واقعیت های تلخ درس می گیریم که امروز عزم خود را جزم کرده ایم تا هر روزه توان خود را گسترش دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در حالی که وی گفت: اگر به استقلال، اقتدار و جایگاه بالای علمی و فنی دست یابیم، مستقل نیستیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید