تولید لبنیات چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر تولید ملی است


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916098

برزگر گفت: سرانه تولید لبنیات چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر سرانه تولید کشور است و با توجه به این پتانسیل باید از ایجاد این نمایشگاه برای برندسازی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، آبزیان، دام و طیور، زنبور عسل، دامپزشکی و لبنیات گفت: فرصت برگزاری این نمایشگاه برای برندسازی و ارتباط با شرکت های دانش بنیان.
وی افزود: سرانه تولید شیر چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر سرانه تولید کشور است و با توجه به این پتانسیل باید از ایجاد این نمایشگاه برای برندسازی استفاده کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش این نمایشگاه در ایجاد فرصت های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه سازی و اولین نمایشگاه تخصصی ماهیگیری، ورزش های آبی، دام و طیور، زنبورهای عسل دامپزشکی بسیار مهم است. و لبنیات بستر مناسبی برای ایجاد تعامل و همکاری بین تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با شرکت ها و متخصصان دانش بنیان است.
برزگر تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت هرچه بیشتر از همه تولیدکنندگان در حوزه شیلات، آبزیان، دام و طیور، زنبور عسل و لبنیات چهارمحال و بختیاری است که در نهایت به رونق اقتصادی کمک می کند.
وی خاطرنشان کرد: از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری اولین نمایشگاه تخصصی شیلات، ورزش های آبی، دامپروری و طیور، زنبورهای دامی و لبنیات در نمایشگاه های بین المللی چهل محال و بختیاری برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید