تکراری شدن محور جنوبی غرب خراسان در اولویت پروژه های عمرانی ششمد


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818530

کالاته، تکراری شدن محور جنوب غرب خراسان را از مهمترین درخواست های شهرستان ششم در سفر هیئت دولت عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کلاته ششمین فرماندار در گفت و گو با صبح توس; وی در آستانه سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی گفت: دو خطه شدن در محور جنوبی غرب خراسان که از شهر ششم می گذرد یکی از مهمترین اولویت های کاری این شهر غربی خراسان است. .

وی در تشریح دیگر خواسته های این شهرستان از هیئت دولت گفت: احداث جاده کله میدان – سنگگرد یکی دیگر از اولویت های کاری ماست. همچنین توجه به طرح های آبخیزداری و احیای قنات ششمد می تواند مشکلات کشاورزان و باغداران زحمتکش فرید خراسان را برطرف کند.

کلاته ادامه داد: بسیار امیدواریم در سفر هیئت دولت به کشور خورشید و موافقت دولت، مدارس صومعه سرا از شهر ششمد برچیده شود.

فرماندار ششتمد در خصوص سایر درخواست ها بر خواسته های دولت تاکید کرد: ویژه توجه ویژه به حوزه سلامت شهرستان نوپا ششمد از دیگر درخواست هایی است که در سفر دولت سیزدهم به استان خواهیم داشت.

وی همچنین ادامه داد: مشکل آب شرب بخش شمکان و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی مهمترین مشکل پیش روی تامین آب این شهرستان است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب طی این و آینده این مشکل به حداقل برسد. سال “

کلاته خاطرنشان کرد: اعطای وام به شرکت سهامی کشاورزی سد سنگرد، پیگیری فعال سازی کارخانه منگنز چین، فعال سازی واحد تولید مرغ، توجه به بحث گیاهان دارویی و رونق منطقه ششم صنعتی می تواند کمک شایانی باشد. در بحث اشتغال در شهرستان تاکید کرد: این سفر می تواند کانون اشتغال در شهرستان ششم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید