تکواندو در خون من است/ برای بازگشت به اوج همدلی نیاز داریم


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896387

پیشکسوت تکواندو دانش درباره شرایط این روزهای تکواندو گفت: خوشحالم که در خانه تکواندو هستم، این رشته در خون من است و هرگز مرا رها نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، برادران دانش نام آشنای تکواندو ایران هستند. خانواده ای ورزشی از نوع تکواندو که خدمات زیادی به این ورزش المپیکی داده است. زمانی هر سه برادر ملی پوش بودند و مسابقات معتبری را با هم تجربه کردند.

لیگ جوانان یک مهمان ویژه از این خانواده سرافراز داشت. فریبرز دانش مردی که در مسابقات جهانی 1989 سئول بر سکوی سوم جهان ایستاد در بدو ورود به سالن خانواده تکواندو مورد استقبال مسئولان برگزارکننده از جمله بیژن خراسانی و داود فلاح قرار گرفت.

وی در خصوص شرایط این روزهای تکواندو گفت: ابتدا باید بگویم خوشحالم که در خانه تکواندو هستم، این رشته در خون من است و هرگز مرا رها نمی کند. خدا را شکر هادی سای به خانه اش بازگشت. او واقعا دلسوز است و در مسیر خوبی قرار دارد. بدون شک با حضور سای شاهد روزهای خوبی در تکواندو هستیم. از نظر فنی هم به عنوان عضوی از جامعه تکواندو فعالیتم را شروع کردم، سعی می کنم در تکواندو بیش از پیش پیشرفت کنم.

این پیشکسوت تکواندو همچنین گفت: هادی سای به لطف همدلی و تعداد هوادارانش قطعا می تواند تکواندو را به موفقیت برساند. تکواندو ایران ریشه در دنیا دارد و می دانم که این ورزش به روزهای اوج خود باز خواهد گشت. البته این امر بدون همدلی در بین تکواندوکاران امکان پذیر نیست.

مدیر فنی تیم های تکواندو استان هرمزگان درباره وضعیت تکواندو این استان گفت: حدود 10 سال از تکواندو استان دور بودم و فکر می کنم باید پیشرفت خوبی داشته باشد. 10 سال پیش تکواندو هرمزگان جزو 3 تیم برتر کشور بود و حتی در جام باشگاه های آسیا هم حضور داشتیم. مطمئنا برای برون رفت از این شرایط باید با هم در مسیر درستی برویم تا به روزهای خوب خود برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید