تیپ 12 (عج); یگان رزمی تاریخ ساز مرصاد/ شناخت منافقین برای پیروزی در جنگ رسانه ای امروز ضروری است


ساعت: 15:03
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885631

14 مرداد سالروز عملیات پیروزمندانه و غرور آفرین مرصاد است و یادآور ضربه محکم رزمندگان و مدافعان این مرز و بوم بر پیکر هولناک و منحوس نفاق و نفاق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که در زمان تهاجم دشمن تماشاگر نخواهند بود، بلکه با پیمودن مسیرهای صعب العبور و صعود به ارتفاعات، قله ها را فتح می کنند و همواره در این مرز و بوم بر دشمن پیروز می شوند.

مردم ما فراز و نشیب های بی شماری را در ادوار مختلف تجربه کرده اند، اما هرگز اجازه نداده اند دشمن بر آن غلبه کند. زیرا این ملت به خوبی می‌داند که دشمنان اسلام در هر سرزمینی که پا بگذارند، جز آوارگی، ویرانی، فقر، ویرانی، هتک حرمت نوامی و کشتار زنان و کودکان، نتیجه‌ای جز آوارگی، ویرانی، فقر، ویرانی، نداشته‌اند.

عملیات مرصاد نیز برگ زرین دیگری از افتخارات رزمندگان اسلام در تاریخ 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود.

عملیات بی‌ثمر فروغ جاویدان که توسط منافقین طراحی شده بود با ایستادگی و نبرد نیروهای مسلح و بسیج مردمی در پاسخ به دست دراز شده دشمنان ناکام ماند و عملیات مرصاد همیشه مایه مباهات خواهد بود. در تاریخ جمهوری اسلامی روشنی ماند.

آنچه تاریخ از جلسات و اقدامات منافقین می گوید; گویا این است که گروه مجاهدین خلق خلق همواره به عنوان ارتشی نیابتی برای اراده آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عرب آنها درگیر ترور، هرج و مرج و جنگ علیه ایران بوده است. جنایات منافقین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می کند که از هیچ عمل شیطانی و غیر انسانی غافل نمی شوند.


شناخت منافقین در همه حال برای جلب نظر آنها لازم است

رضا وطنی نویسنده کتاب طلا داران مرصاد در گفتگو با مرات با اشاره به دلایل انجام عملیات مرصاد گفت: منافقین از مدت ها قبل خود را برای انجام عملیات بزرگ علیه ایران آماده می کردند. همزمان با تصویب این قطعنامه؛ مجاهدین خلق با توهم تضعیف ایران و البته قبل از عملیات مرصاد، در محورهایی که مقاومت جبهه ایران ضعیفتر بود، مصمم بودند عملیات های مذکور را انجام دهند. حملات منافقین بود.

این نویسنده به بیان نقش رزمندگان استان سمنان و تیپ 12 قائم (عج) می پردازد و بیان می کند: یکی از مهمترین و کلیدی ترین نقش ها در پیروزی عملیات مرصاد بر عهده رزمندگان این استان بود. حضور رزمندگان سمنانی در منطقه چهار زبر که از قضا این نیروها سازمان رزمی هم داشتند. همین امر باعث شد که منافقین در مراحل اولیه حمله با آنها بجنگند و عملیات فروغ جاویدان با شکست مواجه شود.

وی با اشاره به وجود معجزات الهی در موفقیت عملیات مرصاد و پیروزی رزمندگان اسلام، افزود: راه اندازی قرارگاه نیروهای سمنان در حوالی تنگه چهار زبر و به گفته شهید شوشتری در آنجا دلیل راهبردی نداشت. هیچ استراتژی نظامی در ایجاد تیپ 12 قائم (عج) دخیل نبود. که وجود چنین مشکلاتی غیر معمول نیست. همه چیز به لطف پروردگار اتفاق افتاد تا عملیات مرصاد با موفقیت به پایان برسد.

وطنی با اشاره به لزوم شناخت هر چه بیشتر منافقین تصریح کرد: امروز و برای جوانان ما چه باید باشد; علم واقعی و کامل منافقند. امروز شاهد حملات پی در پی این دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی هستیم. اگر آن زمان از پایگاه اشرف با تجهیزات نظامی به کشور حمله می کردند، امروز از آلبانی و از طریق رسانه ها به افکار مردم ایران آسیب می رسانند.


عملیات مرصاد و سرنوشت; پایان واقعی جنگ ایران و عراق

عبدالله دخانیان افسر پشتیبانی تیپ 12 قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد و از رزمندگان دفاع مقدس در گفتگو با مرات با اشاره به وقایع سرنوشت ساز دفاع مقدس اظهار داشت: چه چیزی پایان دوران دفاع مقدس را رقم می زند. جنگ قطعنامه 598 نبود، بلکه اجرای 2 عملیات سرنوشت و مرصاد بود. پایان پاسداشت مقدس نشان داده شد. پس از پذیرش قطعنامه 598، عراق به حملات خود علیه ایران ادامه داد و انجام این دو عملیات مانند مشت محکمی در سینه متجاوز دشمن بود.

افسر پشتیبانی تیپ 12 قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد با اشاره به اعتماد بیش از حد دشمن به پیروزی در برابر ایران گفت: منافقین در عملیات مرصاد قصد فتح کرمانشاه را داشتند. ابتدا به راحتی مهران را اشغال کردند و با غرور کاذب شعار دادند: مهران امروز، فردا تهران! البته اگر کرمانشاه تصرف شود قطعاً فاجعه انسانی بر اثر کشتار مردم بی گناه توسط منافقین رخ خواهد داد.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: با تصور تضعیف ایران، غرور کاذب در منافقین شکل گرفت و این غرور پوچ و احمقانه باعث شکست مفتضحانه آنها شد.

وی با اشاره به نقش بزرگ نصرت الهی در شکست رزمندگان در این عملیات، اذعان داشت: حضور نیروهای آماده نبرد و مهماتی که قرار بود بازگردانده شود اما هنوز برگردانده نشده است و استقرار در بهترین منطقه. برای مقابله با حمله یکی از معدود این حمله است که یاری خدا بود که باعث پیروزی رزمندگان ایرانی شد.


منافقین و داعش در ارتکاب جنایت روی یک سکه هستند

حجت الاسلام رضا خراسانی نژاد از رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس که در عملیات مرصاد نیز حضور داشت در گفتگو با مرآت با اشاره به تجهیزات مدرن و تعداد بیشمار منافقین در حمله به ایران. وی گفت: مسعود رجوی در این حمله نیرو، منافکین را به مخازن موسوم به تانک های برزیلی مجهز کرد که می توانستند با سرعت بالا در جاده های بزرگراه حرکت کنند و برای صرفه جویی در زمان بارگیری مجدد این مخازن به دو مخزن سوخت مجهز شدند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به جنایات بیشمار منافقین در حمله به ایران، خاطرنشان کرد: منافقین وارد هر شهری می شدند و بدترین فجایع را مرتکب می شدند، مثلاً در بیمارستان مجروحان و بیماران را از پنجره طبقات به پایین پرتاب می کردند و قصد آتش زدن داشتند. سربازان و مجروحان در بیمارستان .

وی در ادامه افزود: ماهیت داعش به گونه ای بود که این افراد شکم زنان باردار را می بریدند و روی جنسیت جنین شرط بندی می کردند و به این ترتیب مادر و کودک را می کشتند.

خراسانی نژاد با یادآوری بی تابی شدید رزمندگان برای شهادت، افزود: در آن روزها و پس از پذیرش قطعنامه، بسیاری از رزمندگانی که برای شهادت بی تابی می کردند، شبی که اعلام شد عملیاتی در این شهر انجام خواهد شد، ابراز ناراحتی کردند. منطقه چهار زبور ; شادی زیادی در میان رزمندگان پدید آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید