ثبت نام در ایران من شرط فعالیت اصناف در شب عید


ساعت: 06:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808526

در بیانیه اتاق اصناف ایران آمده است: ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور شرط پرهیز از تعطیلی اتحادیه ها در ایام نوروز را تزریق 3 دوز واکسن تاج و ثبت اتحادیه در سامانه ایران من اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اتاق اصناف ایران؛ ستاد ملی مدیریت کرونا طی دو سال اخیر با توجه به سیاست‌های مقابله با شیوع بیماری‌های عروق کرونر قلب، چندین بار تصمیم به تعطیلی بازار گرفته است که مهم‌ترین آن مربوط به بازار در اسفند 96 و 1395 بوده است. .

خسارات وارده به بازار در این تعطیلی ها به حدی بود که هیچ یک از حمایت های دولت قادر به جبران زیان نبودند. به همین دلیل لازم و واجب است تمامی فعالان صنفی برای جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر موج ششم تاج، دستورالعمل های جدید را رعایت کنند تا دیگر شاهد تعطیلی بازار شب عید نباشیم. .

برای این منظور با تاکید بر تزریق 3 دوز واکسن کرونا، تمامی واحدهای صنفی برای اجرای مدیریت هوشمند بیماری کرونا، لازم است سریعا در سامانه ایران من به نشانی http://asnaf.moi ثبت نام کنند. و کد QR را در بلوک اتحاد (در مکانی قابل مشاهده برای همه) نصب کنید.

لازم به ذکر است علیرغم مصوبه ستاد ملی ولیعهد کشور مبنی بر اتخاذ تمامی تصمیمات بر اساس سامانه هوشمند ایران من، در برخی شهرها از جمله مشهد و اگلید، فرمانداران و فرمانداران مجبور به تعطیلی اتحادیه ها شده اند. لذا لازم است کلیه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر کشور بر لزوم ثبت نام کلیه واحدهای صنفی مشمول سامانه تاکید و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید