جبهه انقلاب نباید در جنگ نرم دشمن ضعیف باشد/ گروسی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد

ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785532

آیت الله حسینی همدانی گفت: موضع ایران در مذاکرات آتی خوب است و تحرکات رسانه ای دشمن فعال خواهد شد اما متاسفانه گروسی مدیرعامل آژانس بین المللی انرژی اتمی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عنوان، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: اگر از کاری می ترسید فورا وارد شوید.

حسینی همدانی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان افزود: با توجه به اینکه موانع فرهنگی مهمترین مانع تولید ملی محسوب می شود، لازم است مردم، مسئولان و نهادهای مسئول وارد میدان شوند. برنامه ریزی دقیق “مشکل را حل کنید.

وی گفت: تولیدکنندگان باید با درک و پذیرش اهمیت و ضرورت تولید ملی بر اساس ظرفیت ملی و توان داخلی، روحیه تقلید را کنار بگذارند و با تولیدات نوآورانه خود بازار داخلی و خارجی را خلاقانه تسخیر کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان به دلیل سود بیشتر نباید محصولی خارج از ارزش خود داشته باشند، تصریح کرد: گاهی به دلیل فروش خوب لباس، برخی افراد را با خاک یکسان می کنند.

امام جمعه کرج گفت: مسئولان تولید باید کسانی باشند که به تولید ملی و استقلال اقتصادی به عنوان یکی از محورهای مبارزه با دشمن اعتقاد جدی داشته باشند، البته مصرف کنندگان نیز باید بر اساس ایمان به لزوم خرید کالای خانگی اقدام به تهیه کالا کنند. آنچه آنها نیاز دارند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نباید تمام اجناس داخلی را ناعادلانه خوار کرد، افزود: دست دلال ها باید قطع شود و لوازم التحریر در ایران باشد، البته ممکن است دولت خرید چای خارجی را دائماً ممنوع کند. کشور. “

امام جمعه کرج گفت: چراغ برخی ادارات و دستگاه های استان البرز حتی در اواخر شب روشن است.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه باید خریداران کالاهای داخلی تشویق شوند، تصریح کرد: شرکت های تولیدی باید انتقاد مشتری نسبت به کیفیت کالاها را بپذیرند و سعی کنند پیوند محکمی بین صنعت و شرکت های دانش بنیان برقرار کنند.

امام جمعه کرج گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن بی توجهی به قدرت ملی است که جنگ نرم را به دنبال خواهد داشت. در جنگ نرم مهندسی افکار عمومی به منزله هماهنگی جامعه و خواسته های مردم با دشمن تلقی خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه عنصر اصلی جنگ نرم، تبلیغ با ابزار رسانه ای است، افزود: جبهه انقلاب نباید ضعیف و تماشاگر باشد، دشمن در این جنگ سعی دارد ماهیت و منظر سیاسی جامعه را تغییر دهد، بنابراین تبلیغات رسانه ای هدفمند سایت های مورد اعتماد مردم را بی اعتبار می کنند.

امام جمعه کرج خانواده و جوانان را هدف اصلی جنگ نرم دشمن دانست و گفت: به زودی جامعه ما پیر می شود، باید کاری کرد، خانواده هایی که با سنگ اندازی و مطالبات نابجا ازدواج جوانان را به تاخیر می اندازند. مسئول.”

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید پاسخگوی عدم پاسخگویی به مطالبات جوانان از جمله مسکن و اشتغال باشند، تصریح کرد: اگر ایران را دوست دارید به فکر تولید مثل باشید زیرا دشمن با ترفندهای مختلف در حال گسترش است که مردم آن را ندارند. فرزندان.

امام جمعه کرج گفت: در شرایطی که هر سه قوه انقلابی هستند و انسجام برای رفع مشکلات مردم ایجاد شده است، دشمن به شدت نگران است و تلاش می کند کارکنان را به کارهای غیرضروری وادار کند تا مردم امیدشان را از دست بدهند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه ساختار فرهنگی کشور نیازمند بازنگری انقلابی است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خواستار تغییر در سطوح مدیریتی کشور شد که یکی از آن مطالبات خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه عده ای تاجر فرهنگی هستند و بیشترین آسیب را به کشور وارد کرده اند که در نتیجه باید روحیه جهادی به عرصه بیاید، در بخشی دیگر گفت: سعودی ها توله سگ هایشان را هم کشتند.

امام جمعه کرج گفت: آمریکا مشغول تحریم ما است، موضع ایران در مذاکرات پیش رو خوب است و تحرکات رسانه ای دشمن فعال خواهد بود، اما متاسفانه گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی خود را نشان داد. وابستگی به رژیم صهیونیستی

آیت الله حسینی همدانی گفت: بچه ها در کوچه و خیابان و سر چهارراه بزرگ شده اند که ریشه های زیادی دارد. متأسفانه دستگاه ها هم افزایی لازم را در این زمینه ندارند. برای تعمیر و نگهداری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید