جذب اساتید نخبه ارزشی و انقلابی را با جدیت دنبال می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه، بر دستور کار قرار دادن جذب اساتید نخبه ارزشی و انقلابی تأکید کرد و گفت: انجام این مهم در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در جلسه هیئت‌رئیسه که با حضور معاونین وی و اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) برگزار شد، با اشاره به لزوم بهره‌گیری از توان علمی و ظرفیت‌های هر چه بیشتر نخبگان در راستای تقویت خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و علمی گفت: این دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت جذب اساتید نخبه، ارزشی و انقلابی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اجرای تکالیف وزارتی در حوزه‌های ابلاغی جوانی جمعیت، طرح سلامت خانواده، بهینه‌سازی تشخیص و درمان سرطان را یادآور شد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها و اولویت‌ها باید بر مدار برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌ها و تعامل بین دستگاهی برنامه‌ریزی کرد.

وی در این جلسه همچنین با تبیین شاخصه‌های ارائه‌شده در اجلاس روسای دانشگاه‌ها، بر لزوم اجرای این سیاست‌ها متناسب با فرهنگ بومی و ظرفیت‌های انسانی تأکید کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید