«جذب سرمایه گذار» از اولویت های دوران جدید حکمرانی شهری است

ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784964

محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد گفت: ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های عمرانی شهری شهرداری یکی از سیاست های اصلی شهرداری شهرکرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلگی در نشست سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاری در شهرکرد یکی از اولویت های اصلی در این دوره از مدیریت شهری است و باید بیش از سایر بخش ها به این حوزه توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز صراحتاً اعلام می کنم تمام تلاش خود را برای کمک به سرمایه گذار انجام خواهیم داد، افزود: شاید تاکنون روند جذب سرمایه گذار در شهرداری به خوبی پیش رفته است، اما باید نقش مسائل اقتصادی را نیز در نظر بگیریم. و به این بخش اولویت بیشتری بدهید.

شهردار شهرکرد با تاکید بر اینکه باید موانع سرمایه گذاری برداشته شود و اقدامات لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذار در شهر انجام شود، گفت: در این راستا باید اقدامات لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذار در شهر انجام شود.

جاپلگی رمز توسعه و پیشرفت هر شهری را در گرو بهره مندی از منافع سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان ضروری است و با توجه به اینکه شهرکرد دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری است در صورتی که سرمایه گذار آگاه است بخش خصوصی با این پتانسیل ها و شفافیت شرایط و قوانین می تواند آینده اقتصادی مطلوبی را برای شهر تضمین کند.

وی گفت: املاک شهرستان باید شناسایی و چک لیست تهیه شود.

شهردار شهرکرد گفت: برای ایجاد پارک کودک اقدامات لازم توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جذب سرمایه گذار برای اجرای این طرح انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید