جذب سرمایه گذار مهمترین وظیفه مدیران و مدیران است.


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804545

وی گفت: ما چیزی مهمتر از جذب سرمایه گذار نداریم. افراد مورد نیاز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، جواد کنات امروز در جلسه شورای اداری بیرجند که با دستور کار تکریم استاندار و معارفه سرپرست استانداری با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: استاندار در هر شهرستان دارای سمت پدری است. توسعه کلان شهر نیز به جزئیات زندگی مردم توجه شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استاندار باید برای گردهمایی ادارات و مدیران مختلف تلاش مضاعف کند، ادامه داد:

به گفته وی؛ انتظار می رود در شرایط کنونی کشور، کار جهادی، حضور مردمی، عفاف، مشکلات شهرهای اطراف، ارتباط هدفمند با سلسله مراتب اداری، بهبود و گسترش زیرساخت ها و پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم از سوی فرمانداران در اولویت قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این مدت انتظار داریم خسارت وارده به توده ها و اعتماد مردم جبران شود و راه رسیدن به این هدف جز خدمت صادقانه و شفاف نیست.

کنات با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، تواضع، ساده زیستی، دوری از وظایف اداری غیر معقول، ارتباط مستمر با مردم، گشاده رویی و گشاده رویی را از ویژگی های مدیران به ویژه حاکمان نظام اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم باید از رهبری بالایی برخوردار باشند، افزود: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اجرای صحیح سیاست های دولت سیزدهم و انقلاب بیانیه ما از استانداران انتظار داریم.»

استاندار خراسان جنوبی مردم بیرجند را استانی، انقلابی، دیدنی و فرهنگی خواند و تاکید کرد: استاندار باید همه فرصت های شهرستان را بیش از پیش برای خدمت به این مردم بسیج کند.

قناعت تغییرات را دریچه ای جدید به خدمت عنوان کرد و گفت: چرخش رهبری به معنای جابجایی افراد و عناوین نیست، بلکه دریچه ای نو به خدمت و افق های روشن پیش رو است.

وی همچنین ظرفیت مرکز ولسوالی را فرصت و تهدید خواند و گفت: مرکز استان امکاناتی دارد که فرصت هستند اما اگر استاندار به این منابع اکتفا کند یا از آن غفلت کند، این موضوع تهدیدی برای شهر است.

به گفته وی؛ استاندار باید با توجه به شرایط موجود و با در نظر گرفتن ظرفیت هایی مانند جوانان، نخبگان، بانوان، فرهیختگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران مشاغل جدید را شناسایی کند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه چیزی مهمتر از جذب سرمایه گذار نداریم، گفت: با وام های قطره ای از دولت راه به جایی نمی بریم، بنابراین باید از ظرفیت سرمایه گذاران و رسیدن به این هدف، تلاش مدیران و الزامات استفاده کنیم. . . مردم.

قناعت با اشاره به خاستگاه غنی علمی و فرهنگی شهرستان بیرجند که به طور عام و خاص شناخته شده است، گفت: وجود اولین شبکه لوله کشی، ایجاد اولین خیریه ابوالاله در یک قرن پیش، ساخت سومین آن. مکتب ایرانی به شیوه ای نو و .. می گوید بیرجند شهر اصالت و قوام است اما حیف است که آبروی مردمش رعایت نشود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بیرجند به دلیل کم توجهی بزرگان تهران، کم کاری استانداران و خود مردم در توسعه خود از سایر استان ها عقب است.

به گفته وی؛ باید از فرصت ها و فضای خدماتی ایجاد شده در کشور برای رفع مشکلات موجود نهایت استفاده را ببریم و به استان های کم برخوردار مانند خراسان جنوبی توجه کنیم.

کنات با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: اقدامات در برنامه های دولت در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود و قطعا فضای کشور تغییر خواهد کرد اما باید کمی صبر کرد. انجام دادن.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با تشکر از اقدامات و زحمات ناصری در فرمانداری شهرستان بیرجند، برای فاضلی فرد در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

هیچ هزینه ای ندارد. در این جلسه از زحمات شش ساله علی ناصری فرماندار تقدیر و علی فاضلی فرد به عنوان سرپرست فرمانداری بیرجند معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید