جذب مربی نظامی در مراکز فنی زنجان جهت بهره گیری از مهارت های دانش آموختگان


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834358

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان؛

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به چهاردهمین مرحله جذب مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: این اقدام به منظور بهره مندی از ظرفیت و مهارت دانش آموختگان دانشگاهی در حال انجام است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به مرحله چهاردهم جذب مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: این اقدام به منظور بهره گیری از ظرفیت و مهارت دانش آموختگان دانشگاهی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های مختلف با کمبود نیرو و خلاء مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: از این رو با توجه به دستورالعمل های سازمان تلاش کرده ایم تا در مراکز آموزشی شهرستان های مورد نیاز سرباز مربی را با اولویت در مناطق محروم جذب کنیم. “

انصاری افزود: تلاش بر این است که سربازان تربیتی نخبگان دانشگاهی بتوانیم از ظرفیت و توانمندسازی آنها به عنوان مربی در کارگاه های آموزشی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در پاسخ به این سوال که آیا امکان استخدام و جذب سرباز به عنوان مربی پس از پایان خدمت سربازی وجود دارد، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط امکان پذیر است و می توان از طریق «تعدادی از کارکنان فعلی اداره کل در ابتدا به عنوان سرباز مربی استخدام شدند.

او گفت: «ما جوانان نخبه زیادی داریم که می توانند این کار را انجام دهند.

انصاری با اشاره به زمینه های آموزشی مورد نیاز برای استخدام سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: این کار نیازمند کشاورزی و مکانیک خودرو یا مکانیک خودرو در مقطع کارشناسی است.

وی با بیان اینکه داوطلبان بدون مهر غیبت و ماده 58 و تاریخ اعزام 1401/01/04 به دفتر اعزام شوند، افزود: داوطلبان می توانند برای امور فنی و حرفه ای با روابط عمومی اداره کل تماس بگیرند. آموزش و پرورش استان برای اطلاع از سایر شرایط جذب مربی مراجعه کنید یا تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید