جذب کادر پزشکی برای اعزام به دبیرستان ها آغاز شد


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918040

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از آغاز جذب کادر پزشکی برای سفرهای زیارتی با شرایط جدید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فضلی معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: فراخوان کادر پزشکی برای حضور در زیارت با شرایط جدید در مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آغاز شده است.

وی ادامه داد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعزام کادر پزشکی به درمانگاه های این مرکز در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی به مدت 16 روز خدمات درمانی داوطلبانه به زائران ارائه می کند.

فضلی با بیان اینکه در سال های گذشته این ماموریت های 28 روزه انجام می شد، ادامه داد: به دلیل طولانی بودن دوره، برخی از پزشکان نتوانستند در این ماموریت ها شرکت کنند، به همین دلیل مدت زمان اعزام پزشکان کاهش یافت.

فضلی همچنین گفت: پزشکان و پیراپزشکان اعم از (پرستاران و کارشناسان فوریت های پزشکی) می توانند در سامانه جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت به نشانی REG.HMC.IR نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی اطلاعات اقدام کنند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره شرایط شرکت در این دوره ها توضیح داد: متقاضیانی که در سامانه اعزام و جذب مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام نکرده اند ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و سپس اقدام کنند. در فراخوان شرکت کنید متقاضیانی که اطلاعات ثبت نام آنها ناقص است ابتدا باید تمامی مراحل و فرم های سامانه نرم افزاری را تکمیل و سپس در دعوتنامه شرکت کنند.

فضلی اضافه کرد: برای شرکت در این دوره ها پزشکان باید دارای مجوز فعالیت و حداقل 60 سال سن، پرستاران حداقل دارای مدرک لیسانس پرستاری و حداقل 50 سال سن و کارشناسان فوریت های پزشکی دارای مدرک لیسانس باشند. در رشته پرستاری، دارای مدرک کارشناسی یا کاردانی فوریت های پزشکی و حداقل 50 سال سن باشد.

وی افزود: تحویل این دوره ها به دلیل ارائه خدمات داوطلبانه کوتاه مدت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید