جریمه ها به پنج برابر افزایش یافت/ تخلف متخلفان اصلاح یارانه ها در خراسان جنوبی


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838757

حسن پور گفت: تمامی جریمه های مندرج در قوانین اتحادیه و تحریم های دولتی به پنج برابر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با اشاره به اقدامات نظارتی بر اجرای طرح اصلاح یارانه ها گفت: از جمله اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی برای تثبیت و تعادل در بازار و جلوگیری از آن اقداماتی انجام شده است. تحریف های احتمالی

وی با اشاره به فعالیت شعب کیفری دولت در مرکز استان و شهرستان ها گفت: همکاران ما به صورت فوق العاده و ویژه به موارد تخلف کارکنان، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اصناف رسیدگی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز متن طرح اصلاح برخی از احکام مربوط به تعزیرات حکومتی برای تنظیم بازار به استان ابلاغ شده است، تصریح کرد:

حسن پور ادامه داد: در این راستا کلیه جریمه های مندرج در قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی 5 برابر شده است و همکاران ما نیز می توانند در واحد صنفی علامت تخلف بگذارند و قبل از رای دادن این متخلفان را پلمب کنند.

وی بیان کرد: گران فروشی، کم فروشی، عدم تشدید قیمت ها، عدم موجودی کالا، تقلب در تحصیل، انباشت و اختفا و امتناع از عرضه کالا و … مشمول تخلفات این مصوبه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، تشکل های صنفی استان را منصف، متدین و متعهد توصیف کرد و افزود: اما اگر مردم بخواهند از این موقعیت سوء استفاده کنند و به دنبال فرصت باشند، زندان های دولتی این موضوع را جدی خواهند گرفت. “

حسن پور با اشاره به اینکه جریمه عدم درج قیمت کالا به 10 میلیون تن افزایش یافته است، پرسید: مردم استان در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره تلفن 135 شکایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید