جزئیات ضبط و رهاسازی پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894257

روابط عمومی نیروی دریایی جنگ انقلاب کره در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی ناو ناوگان تروریستی آمریکا توسط غیور نیروی دریایی جنگ انقلاب کره در خلیج فارس را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی ناو ناوگروه تروریستی آمریکا توسط رزمندگان غیور این نیرو در خلیج فارس را اعلام کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

به نام خدا

در پی ادعای مضحک فرمانده سازمان تروریستی سنتکام مبنی بر تلاش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رهگیری یک فروند پهپاد آمریکایی در خلیج فارس و متهم کردن مدافعان امنیت و منافع ملی کشورمان به فعالیت های بی ثبات کننده، غیرقانونی و غیرحرفه ای در این منطقه راهبردی. توسط رسانه های مرتبط گزارش شد.در امپراتوری سلطه و صهیونیسم بازنشر شد. به منظور آموزش افکار عمومی به اطلاع می رساند:

روز سه شنبه 17 شهریور، یک فروند پهپاد آمریکایی که در ارتباطات ناوبری آن مختل شده بود، برای جلوگیری از ناامن شدن عبور کشتی های تجاری و نفتکش ها، توسط یک شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و خارج شد.

دریا دالان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور ایمن سازی مسیر کشتی و جلوگیری از وقوع حادثه احتمالی در منطقه طی هفته های اخیر، اقدامات به موقع و هوشمندانه ای را برای کنترل و یدک کشی کشتی مذکور انجام داد.

پس از بررسی های انجام شده و تایید اشتباه آمریکایی ها و اطمینان از عدم تهدید امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدارهای لازم به نیروی دریایی آمریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه موقعیت ها و رفتارهای غیرقانونی داده شد و کشتی مذکور It با تصمیم فرمانده ناو کمکی نیروی دریایی سپاه آزاد شد.

همانطور که بارها تاکید شده است، حضور نیروهای تروریستی ایالات متحده آمریکا در خلیج فارس همواره ثبات و امنیت این منطقه حساس و استراتژیک را به خطر انداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید