جزئیات مصوبات جلسه واگذاری تراکتور / مدیر مسئول انتقال مالکیت

ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798259

اللهوردی دهگانی جزئیات واگذاری مالکیت دو باشگاه تراکتورسازی و مهندسی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اللهوردی دهگانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناج، درباره جزییات دیدار نمایندگان استان با وزیر صمت با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: پیشنهاد اقدام کنید. در همین راستا مقرر شد وزیر صمت از اقدامات این وزارتخانه در ارتباط با استقلال این مجموعه از ارگان های ذیربط مانند سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی و مجمع ملی شرکت مس اطمینان حاصل کند و نتایج آن در جلسه بعدی ارائه شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه دوم، نسخه ای از تفاهم نامه های منعقده بین خاتم الانبیاء و قیسون در رابطه با طرح های توسعه مس سونگون تا یک هفته آینده در اختیار استاندار آذربایجان شرقی و رئیس مجمع نمایندگان استان قرار خواهد گرفت. “

نماینده مردم ورزکان و هاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه سوم کمیسیون هایی متشکل از وزارتخانه، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس مجلس شورای اسلامی و مقام مسئول تشکیل شود. باید در اختیار استانداری قرار گیرد تا طبق قانون در آن شهر و استان هزینه شود.

دهقانی در خاتمه از واگذاری مالکیت دو باشگاه تراکتورسازی و مهندسی مس سونگون خبر داد و اعلام کرد: آن ها تحویل گرفته اند. در این راستا باید اقدامات لازم برای انتقال هر چه سریعتر امتیاز این دو باشگاه انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید