جستجوی 20 ساله آشوراده سکوی پرشی برای توسعه گردشگری در گلستان است

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779247

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: بیست سال است که موضوع آشوراد را دنبال می کنم، این جزیره می تواند سکوی پرشی برای توسعه گردشگری استان گلستان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار گلستان اظهار داشت: از برادر عزیز سردار واحدی که به استان گلستان آمدند قدردانی می کنم و امیدواریم سفر این مسئولان موجب توسعه و پیشرفت استان شود. تا حد امکان.

نماینده ولی فقیه در بخشداری گلستان ادامه داد: از زحمات و تلاش های 28 ماهه استاندار سابق گلستان در این استان تشکر می کنم و یکی از اقدامات افتخارآمیز ارتباط صمیمانه و دوستانه با مردم است و این یک امتیاز بزرگ برای مردم است. نظام مقدس برای اسلام یک ضرورت است.

آیت الله نورمفیدی گفت: امیدواریم با حضور علی محمد زنگنه استاندار جدید گلستان مشکلات اساسی و زیرساختی استان برطرف شود و این توصیه را در چند سال اخیر با استانداران گلستان داشته ام.
وی افزود: همه سخنان امیرالمومنین(ع) سبک است، اما برخی از سخنان امیرالمومنین(ع) سبک است و برخی مطالبی را بیان می کنند که مربوط به آینده است. نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، حتی برای متخصصان این روزگار. «این هم شگفت انگیز است.

این مسئول تاکید کرد: کف عقلانیت و حکمت از دیدگاه امام علی(ع) این است که مسئول تشخیص دهد اصل و فرع چیست و بتواند آن را جدا کند، امام علی(ع) معتقد است که اکثر مردم به دنبال آن هستند. آنها مسائل فرعی هستند و به مسائل اصلی نمی پردازند.

آیت الله نورمفیدی به شعار سال اشاره کرد و گفت: برداشت من از فرمایشات مقام معظم رهبری این است که تولید ریشه و مبنای حل مشکلات اقتصادی است و بارها اعلام کرده اند که باید اقتصاد خود را از اقتصاد نفتی جدا کنیم. ما باید به تنهایی بیایید به ابزارها بپردازیم.

وی افزود: قیمت ها در حال نوسان است و مردم از این وضعیت رنج می برند، شکی نیست که اقتصاد ما دچار مشکل است و باید به تولید توجه کنیم.

امام جمعه گرگان گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت به موضوع اقتصاد کشور توجه دارند و یکی از اقدامات دولت سیزدهم حضور در توافقنامه شانگهای است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: انتظار من از دولت و رئیس جمهور توجه به مسائل اقتصادی است و رئیس جمهور هم نشان داده که به این موضوع علاقه دارند.

وی به استاندار گلستان برای رسیدگی به موضوع تولید توصیه کرد و گفت: در بحث تولید در گلستان مشکل داریم و باید یک تیم اقتصادی قوی تشکیل دهید که دلسوز باشد و مشکلات استان را درک کند و مشکلات را بررسی کند. بعضی ها چون دیگر وارد عرصه تولید نمی شوند و ما به این افراد نگاه نمی کنیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه گلستان تاکید کرد: کسانی که از تولید خارج می شوند باید برای رفع مشکلات استان تلاش کنند، پروژه های نیمه تمام زیادی در استان باقی مانده است که باید حل شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند وحدت یک تاکتیک نیست، بلکه یک اصل الهی است و باید به وحدت این گونه نگاه کرد و اگر به تمدن نوین اسلامی فکر می کنیم باید اینگونه عمل کنیم.

وی افزود: وضعیت خلیج گرگان را خطری اعلام می کنم و نزدیک به هشت هزار هکتار از خلیج گرگان خشک شده و دو کانال متصل به این خلیج گرگان به دلیل رسوب گیری مسدود شده و باید لایروبی شود.

این مسئول به جزیره آشوراد اشاره کرد و گفت: 20 سال است که موضوع آشوراد را دنبال می کنم و این جزیره می تواند به سکوی پرشی برای توسعه گردشگری استان گلستان تبدیل شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: خط ریلی برای اجرای کریدور شمالی و جنوبی ساخته شد که این اتفاق نیفتاد و این کشورها از مسیرهای دیگر صادرات دارند و دلیل آن هم نادیده گرفته شدن این موضوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید