سکوی راه اندازی «جشن اقوام» مقصد گردشگری گلستان/ گلستان یکی از استان های مطرح در صنایع دستی است.


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909901

نماینده مردم گرگان و آکلا در مجلس مطرح کرد؛

نماینده مردم گرگان و آکولا در شورای اسلامی؛ وی برپایی جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام را سکوی پرتابی برای تبدیل این منطقه به مقصد گردشگری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا منتظری در حاشیه بازدید از جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد مردمان ایران زمین در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت: گلستان یکی از استان های معتبر کشور از نظر صنایع دستی است. این ظرفیت باید بیش از هر زمان دیگری مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به تنوع اقلیم و اقلیم گلستان و مزیتی که در تبدیل این استان به مقصد گردشگری موثر است، افزود: از 13 اقلیم جغرافیایی، هشت اقلیم آن در گلستان وجود دارد که این تاثیرات جذاب می تواند در جذب گردشگر موثر باشد. مسافران .

نماینده مردم گرگان و آکولا در شورای اسلامی؛ وی تنوع قومیتی را از دیگر مزیت های استان گلستان برشمرد و گفت: تنوع قومیتی در تنوع صنایع دستی نقش دارد، این می تواند برای توسعه صنعت گردشگری مفید باشد.

منتظری برگزاری چنین رویدادهایی را فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان و افزایش جاذبه گردشگری می داند و می افزاید: جشنواره اقوام می تواند گلستان را به مقصد سفر تبدیل کند.

وی ابراز کرد: مزیت بعدی این جشنواره رونق اقتصادی و تولید به ویژه در حوزه صنایع دستی است که آثار هنرمندان در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

منتظری بیان کرد: از دیگر امتیازات جشنواره می توان به تقویت هویت ملی اشاره کرد، هویت انقلاب اسلامی در اندیشه ها، آداب و سنن کار ارزشمندی است و تقویت بخش بین المللی آن هر ساله کمک زیادی به انتظارات می کند. نزدیک می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید