جلوه ای از حکمت عامیانه توانست فتنه 88 را خنثی کند


ساعت: 09:41
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920690

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: در روز نهم دی ماه، نمایش بصیرت انسانی توانست فتنه 88 را به طور کامل خنثی کند و هر چه مردم در صحنه های مختلف در کنار هم، همگام و همدل باشند، مطمئن باشید که دشمن ناامید خواهد شد و شاهد تکرار اتفاقات سال 88 خواهیم بود. دیدیم، نخواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی، رشید و از فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت، انتظار داریم هرچه جلوتر می رویم مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته به ویژه توسط نسل جوان برگزار شود. .

وی ادامه داد: دلیل اصلی این است که حاج قاسم مردی مردمی بود، خود را وقف مردم کرد و برای خدمت به مردم در راهی که خداوند برایش تعیین کرده بود، 40 سال تلاش و مجاهدت برای حفظ و حراست گام برداشت. ارزش‌های اسلامی که مردم به خاطر آنها لقب امیرالقلوب را به او دادند و کسی که بر دل‌ها و دل‌های مردم حکومت می‌کند و مردمی است، قطعاً هر چه بیشتر پیش برویم، مراسم باشکوه‌تر می‌شود.

امام جمعه کرمان بر اهمیت نقش مردم در خنثی سازی اغتشاشات تاکید کرد و تصریح کرد: طبیعی است که هرجا مردم در صحنه حضور داشته باشند، دشمن نمی تواند حرکتی انجام دهد و در طول تاریخ تحرکات دشمن با خروش، هماهنگی، دوستی و دوستی خنثی شده است. همدلی مردم

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: در روز نهم دی ماه، نمایشی از ذکاوت انسانی موفق شد فتنه 88 را در مجموع خنثی کند و هر چه مردم در صحنه های مختلف در کنار هم، همگام و همدل باشند، مطمئن باشید که دشمن ناامید خواهد شد و شاهد تکرار آن چیزی خواهیم بود که در سال 88 دیدیم، دیگر نخواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید