جمع‌آوری اطلاعات تردد مبدا و مقصد همشهریان در دستور کار قرار گرفت

به منظور تعیین میزان سفرهای روزانه؛

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اردبیل از شروع مطالعات بروزرسانی طرح جامع حمل‌ و نقل و ترافیک شهر اردبیل و تهیه آمار سفر به همت مدیریت شهری شهر اردبیل خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور جهت تعیین میزان سفرهای روزانه همشهریان، در هفته جاری و هفته آتی جمع‌آوری اطلاعات تردد مبدا و مقصد در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش

خبرگزاری موج

اردبیل

، محسن میرزایی اظهار کرد: با توجه به گذشت ۱۰ سال از مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل و طبق مصوبه شورای عالی ترافیک وزارت کشور و با هدف کاهش ترافیک شهری ، شهرداری اردبیل اقدام به شروع بروزرسانی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک در سال جاری کرده است‌.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اردبیل اضافه کرد: مشخصات سفرهای روزانه شهروندان از طریق فرم‌های توزیع شده بین دانش‌آموزان، مراجعه آماربردار به درب منازل و ثبت تردد توسط آمار بردار در معابر و دروازه‌های ورودی شهر انجام خواهد شد.

میرزایی همچنین گفت: پس از جمع‌آوری اطلاعات تردد و طی مرحله تحلیل داده‌ها، گزینه‌های پیشنهادی در قالب چند سناریو ارائه و در صورت تصویب در شورای ترافیک استان و شورای عالی ترافیک وزارت کشور قابل اجرا خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اردبیل، پیشنهادات مطالعات جامع در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بوده و از مهم‌ترین خروجی‌های آن می‌توان به ساماندهی حمل و نقل همگانی ، احداث تقاطع‌های غیر همسطح، احداث معابر جدید، احداث پارکینگ، طرح‌های محدودیت ترافیک ، طرح‌های هوشمندسازی و ITS و سامانه‌های انبوه بر ترافیک از جمله بی آر تی ، تراموا و مترو اشاره کرد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید