رفع فقر مطلق در دستور کار قرار گرفت / اطلاعات 1800 نفر در سامانه ثبت شد


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837964

زیویار گفت: رفع فقر مطلق در دستور کار است و تاکنون حدود 1800 نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر فلاف فرهاد زیویار، وی در نشست کاری گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گفت: بر اساس برآوردهای موجود و آمار ارائه شده در استان لرستان، اطلاعات حدود 1800 نفر در این سامانه ثبت شده است. که به همین منظور برای حمایت و کمک به این افراد و ریشه کنی فقر مطلق راه اندازی شده است.

وی افزود: افراد برای ورود به این سامانه نمی توانند به صورت خوداظهاری عمل کنند، بلکه نیاز است اطلاعات آنها از طریق عوامل و نهادهای حمایتی مربوطه در سامانه بارگذاری شود.

استاندار لرستان دومین دستور کار را برای پیشگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام عنوان کرد و گفت: . پیشنهادات جهت ارسال به استان ها جهت پیشگیری از بیماری با رعایت استانداردهای لازم در کشتارگاه ها پذیرفته می شود.

زیویار به مهاجرت و مهاجرت به لرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی سازمان برنامه و بودجه استان ارائه شده است، طی سال های 1390 تا 1395 بیش از 100 هزار نفر از استان لرستان به نقاط دیگر مهاجرت کرده اند، اما برای یافتن آمار دقیق تصمیم گرفته شد که سازمان ثبت احوال آخرین گزارش ها را تا پایان سال 1400 در جلسات آتی ارائه خواهد کرد تا به جمع بندی دقیق تری در این زمینه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید