جمع آوری زباله برای معتادان چالش بزرگ شهرداری خرم آباد است

ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786739

یکی از اعضای شورای شهرداری خرم آباد گفت: خروج زباله توسط معتادان به چالش بزرگی برای مردم و شهرداری خرم آباد تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کرم نعمتی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: مردم زباله های خود را بسته بندی کرده و در سطل های زباله شهر می اندازند اما متاسفانه ولگردها، فسیل ها و معتادان در صدد تجزیه و جمع آوری مواد بازیافتی برای فروش هستند که باعث آلودگی و زباله در شهر می شود. ” بودن.

وی افزود: بیشتر این افراد معتادان متحجر هستند که رها شده و جایی برای زندگی ندارند و درآمد آنها از جمع آوری و فروش مواد بازیافتی تامین می شود.

یکی از اعضای شورای شهر خرم آباد گفت: برای حل این موضوع و برقراری نظم در شهر جلسات مشترکی با حضور بهزیستی شهرستان، سپاه استان، فرمانداری و نیروی انتظامی برگزار کردیم.

وی افزود: متأسفانه هزینه نگهداری آنها بالاست و دولت اعتبار کمی برای آنها در نظر گرفته است اما با حداقل امکانات و ظرفیت موجود در استان سعی داریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

نعمتی گفت: خوشبختانه سپاه استان در این زمینه نسبت به سایر یگان ها موفق تر است که قابل تقدیر است.

یکی از اعضای شورای شهرداری خرم آباد بیان کرد: در بحث درمان و انتقال معتادان باید اقداماتی انجام شود تا این افراد به گذشته برنگردند و از پلیس خواسته می شود در جمع آوری آنها دقت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: متأسفانه اقدام چنین افرادی ظاهر شهر را خراب کرد. سازماندهی آنها مستلزم زمان، تصمیم گیری و امکانات است. یکی از دغدغه های شهرداری و شورای شهرداری خرم آباد همین موضوع است که نگاه ویژه ای به آن دارد و می گوید: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این دغدغه مشترک بین دستگاه ها باشد تا همه بتوانیم در این زمینه گام مثبتی برداریم. جهت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید