جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت نیروها قیام کرده است


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822432

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دشمنان ما از شما می خواهند که از حاج قاسم سلیمانی انتقام نگیرید که همه اینها به برکت سربازان وطن و ایثار و استقامت آنها محقق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در چهاردهمین جشنواره جوانان سرباز وزارت دفاع که در تالار امام علی(ع) شهر امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی گفت: جشنواره جوان سرباز به حضرت زهرا(س) اختصاص دارد. علی اکبر(ع) و این روز بهانه ای است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز.

وی افزود: از 48 هزار شهید ارتش حدود دو سوم سرباز هستند و این نشان می دهد که سربازان یکی از مهم ترین عوامل امنیت کشور و یکی از مهم ترین افراد جامعه هستند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح برای بهبود وضعیت سربازان گفت: با اقدامات بعدی حقوق سربازان افزایش یافته اما به این میزان راضی نیستیم و هستیم. تلاش برای بهبود وضعیت.”

امیر شعبانیان گفت: نیروها اقدام بسیار شاخص و مهمی هستند و هر تنبلی نمی تواند این مهم را انجام دهد.

وی ادامه داد: ما باید همیشه آماده دفاع از کشور باشیم به قول بزرگان اگر صلح می خواهی آماده جنگ باش. سربازی افتخار بزرگی است و این پرچم را شهدایی چون شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی و شهدای دیگر به شما داده اند، فقط سرباز وطن باید بر مزارش بنویسد.

امیر شعبانیان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای آسیب رساندن به کشور ما توطئه های زیادی طراحی کرده اند و با فشار، تحریم و جنگ سعی در آسیب رساندن به کشور ما دارند و به این ترتیب دانشمندان هسته مرکزی ما را به خاک و خون کشیده اند، اما جمهوری اسلامی ایران تشکر می کند. شما از مقاومت. «و این اقتدار که شما سربازان منبع ایستاده ها بودید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: شمشیر انتقام رزمندگان اسلام همیشه آماده است و دیدید که چگونه پهپادها و تاسیسات موشکی آمریکا در پایگاه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را منهدم کردند. این اقتدار و توانایی است که امروز دشمنان ما خواستار آن هستند، «اگر از حاج قاسم سلیمانی انتقام نگیرید، همه اینها به برکت سربازان وطن و ایثار و استقامت آنها به دست آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید