عزت ایران به برکت جمهوری اسلامی است/ لزوم بازخوانی دوران سیاه پهلوی برای نسل جوان


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805623

حجت الاسلام راستگو گفت: پیشکسوتان و بزرگان انقلاب را به یاد دارند اما برای نسل جوان و جوان باید دوران سیاهپوستان را بازخوانی کرد و شرایط قبل از انقلاب کشور را به آنها یادآور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد راسگو امام جمعه قهستان در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنایات پهلوی قبل از انقلاب کشور، اظهار داشت: اگر بخواهیم از انقلاب و انقلاب صحبت کنیم. دستاوردهای آن را باید قبل از انقلاب بدانیم و از جنایات و دوران پهلوی سیاه بدانیم.

وی به دوران سیاه گردانان اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده نظام که رویکردشان برای نمایش انقلاب و نظام منفی است، قصد تطهیر دوران کشتی گیران را دارند.

امام جمعه گهستان گفت: جانبازان و بزرگان انقلاب را به یاد دارند، اما برای نسل جوان و جوان باید دوران پهلوی سیاه را بازخوانی کنیم و شرایط قبل از انقلاب کشور را به آنها یادآوری کنیم.

حجت الاسلام راسگو افزود: اگر امروز در بسیاری از عرصه ها از جمله علم، قدرت فناوری، مسائل پزشکی، سوادآموزی، مدرسه سازی، راه، کرامت زن و… به مقام های عالی رسیده ایم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مردم ایران قبل از انقلاب به این مواضع فکر نمی کردند و حتی فکر پیشرفت ایران هم مضحک بود اما امروز در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم و حرفی برای گفتن داریم.

امام جمعه گهستان گفت: امنیت یکی از تمایزات بزرگ کشور ماست. امنیت ایران عاریه ای و وابسته نیست. نیروهای نظامی و امنیتی ایران در 40 سال گذشته پیشروی کرده اند و جبهه های پیشرو مقاومت و استکبار در حال کوچک شدن هستند.

حجت الاسلام راسگو گفت: توان امنیتی و نظامی ایران در برابر کشورهای منطقه بسیار مشهود است و آثار آن محسوس است.

وی با اشاره به امنیت مقاومت که امیدوارکننده است، تاکید کرد: این مسیر ادامه دارد و به زودی خط مقاومت استکبار را خواهد شکست.

امام جمعه گهستان گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه جایگاه ویژه ای دارد و قابل احترام است.

حجت الاسلام راستگو به سفر رئیس جمهور ایران به بلوک شرق اشاره کرد و گفت: حواشی و سخنان مطرح شده در این زمینه ناشی از خشم و عصبانیت دشمنان و عزت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باید به صاحب اصلی خود برسد، تاکید کرد: مشکلات و انتقاداتی وجود دارد اما نباید مشکلات با هم تداخل پیدا کند.

امام جمعه گهستان خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب در کشور افراد نامشروع و نالایق بوده اند که قدرت را در دست گرفته اند، اما نباید از عملکرد آنها غفلت کرد. به مشکلات مردم رسیدگی کنید.

حجت الاسلام راسگو افزود: انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب پابرهنه ها و مستمندان است و اگر مردم انتقاد و مشکلی دارند، نقد نظام نیست، بلکه نقد عملکرد برخی مسئولان است.

وی به جهاد تبیان اشاره کرد و گفت: دشمن در حال جنگ است و ملت ایران در طول سالیان گذشته ثابت کرده که بهترین ملت است و قطار انقلاب متوقف نشده و نخواهد ایستاد، اما تاریخ ثابت می کند که نیاز نالایق به از قطار انقلاب پیاده شو».

امام جمعه گهستان گفت: مسئولی که به دلش خدمت نمی کند اول به خودش ظلم می کند بعد به مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید