جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی: انتظار دارید مردم فراموش کنند؟ قدرت و اقتدار را باید سر سفره مردم دید

جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی: انتظار دارید مردم فراموش کنند؟  قدرت و اقتدار را باید سر سفره مردم دید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از آقایانی که وعده های اقتصادی و معیشتی دادند یاد شد.
جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی: انتظار دارید مردم فراموش کنند؟ قدرت و اقتدار را باید سر سفره مردم دید

در ادامه این مقاله؛

این وعده ها یکی یکی یادآوری می شود. از این یادآوری ناراحت نشوید. آرامش خود را حفظ کنید و برای این گروه و این جریان یادآوری کنید، همیشه آنچه را که گفتید به خاطر بسپارید. قدردان یادآوری و انتقاد باشید. دولت های گذشته را بازی نکردید؟ شما مشکلات را ناشی از بی تفاوتی و سوء مدیریت آنها دانستید، اینطور نیست؟ بگذارید با شما به همان زبانی صحبت کنند که شما با گذشتگان صحبت می کردید. با این حال، باید انتظار شنیدن آن را در فصل پاسخگویی داشته باشید.

چگونه انتظار دارید مردم فراموش کنند و از شما نخواهند که به وعده هایتان عمل کنید؟ آنها باید بدون لکنت درخواست کنند. همه کارمندان و کارمندان دولت باید بدون عصبانیت پاسخ عملی داشته باشند. آنها باید حتی به تلخ ترین حقایق گوش دهند و با تمام توان برای حل مشکلات تلاش کنند. جناب رئیس جمهور 7000 صفحه برنامه را خط به خط اجرا کنید تا نتیجه را نه در تماشای «قطار» که در «آرایش» و سر میزمان ببینیم.

هر موفقیتی که اثر آن در زندگی مردم دیده نشود، تفاوت چندانی با شکست ندارد. قدرت و اقتدار را باید سر سفره مردم دید. وقتی سفره چیده شود، فکر برای کار بیشتر و همراهی آشکارتر آزاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید