جنگ امروز ما در میدان پیشرفت است. از لبه ها اجتناب کنید


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903196

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر در جنگ پیشرفت به سر می بریم، دشمنان ما سعی کرده اند با فضاسازی و به حاشیه راندن، کشور را از برخورد با مشکلات اصلی 30 سال گذشته و در جنگ پیشرفت علیه ملت ایران باز دارند. کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: جهاد سازندگی پدیده ای نوظهور در تاریخ ایران اسلامی و فرزند یک انقلاب بزرگ است به همین دلیل پس از انقلاب نیز در حالی که زنده بود این راه را ادامه داد.

وی تصریح کرد: جوانان ما در جهاد سازندگی با پیروزی انقلاب داوطلبانه در جستجوی نقاطی که انقلاب باید گسترش یابد و خلأهایی وجود داشت حرکت کردند و در اولین قدم وارد روستاهای محروم ایران شدند چرا که مردم در روستاها و عشایر محروم بودند و نه تنها راه نداشتند بلکه دامداری و کشاورزی آنها نیز از بین رفت، اما بر خلاف رژیم گذشته که سعی در آواره کردن دهقانان داشت، جهاد سازندگی آنها را از محرومیت نجات داد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به ورود جهاد سازندگی به بحث امنیت خاطرنشان کرد: زمانی که نیروهای ضد انقلاب با فرماندهی خارج از مرزها تلاش کردند ایران را تجزیه کنند، جهاد سازندگی به کمک ارتش و ارتش آمد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی و جلوگیری از فروپاشی ایران کار مهندسی کردند. آنها جاده ها و پایگاه هایی برای رزمندگان ساختند.

وی افزود: جهاد همیشه در کنار ارتش، سپاه و بسیج بوده و آرامش خود را در آرامش مردم، حفظ استقلال، هویت و آبادانی ایران دیده و خود را فدای ایران کرده است.

رضایی انحلال جهاد سازندگی را سرآغاز معماری کاذب در کشور دانست و گفت: جهاد سازندگی مسیری است که باید ادامه می یافت زیرا وقتی نهادهای جهادی منحل شوند فرهنگ و هویت از بین می رود و جامعه وحدت و انسجام اجتماعی را از دست می دهد. از دست خواهد رفت. در چنین شرایطی که جامعه در تردید است، دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی با دوگانگی و جنگ های طلایی از ما سوء استفاده می کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ پیشرفت به سر می بریم، گفت: دشمنان ما با کمک نفوذی های خود و ایجاد ذهنیت گمراه کننده و حافظه تاریخی در جامعه، در راه امام و امام شبهه ایجاد می کنند. انقلاب تلاش کردند در 30 سال گذشته و در جنگ پیشرفت علیه ملت ایران، کشور را از برخورد با مشکلات اصلی باز دارند.

وی یکی از اهداف ایجاد ناآرامی در کشور را ایجاد جبهه کاذبی می داند که فرصت های کشور را از مبارزه اصلی به حاشیه می برد و باعث فرار سرمایه های داخلی به خارج و عدم جذب سرمایه های خارجی می شود.

رضایی ارتباط ایران در منطقه و آسیا را به استفاده از ظرفیت موجود و مشاهده استقبال پرشور جوانان از راهپیمایی اربعین و سرود سلام فرمانده و حرکاتی از این دست به عنوان نشانه بازگشت جوانان به تفکر جهادی دهه 60 و علت آن دانست. از ترس دشمنان

وی ادامه داد: حل مشکلات در حوزه فرهنگ، فناوری و علم در گرو پیمودن مسیر جهاد در عرصه اصلی یعنی پیشرفت است و در واقع بهترین راه، مسیر آزمایش شده جهاد سازندگی و بازگشت به اصول و مبانی است. پایه های انقلاب

معاون اقتصادی رئیس جمهور در پایان وزیر جهاد کشاورزی را محصول سازمان انقلابی جهاد سازندگی معرفی کرد و گفت: به وزارت جهاد کشاورزی توصیه می کنم در کنار جهادگران تشکیل ویژه ای بدهد. در راستای آبادانی کشور و توسعه پرچم های جهاد پیشرفت با دشمنان داخلی و خارجی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید