هر نوع آلرژی را درمان کنید، از این آلرژن های خاص اجتناب کنید


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819134

این فوق تخصص آسم و آلرژی گفت: اما این امکان وجود ندارد زیرا فردا نمی توانیم محل زندگی خود را ترک کنیم و با آلرژی از محیط خارج شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فوق تخصص آسم و آلرژی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: با شروع فصل بهار و گلدهی درختان و تغییرات دما، مواد حساسیت زا در هوا پراکنده شده و تعداد آنها بسیار بیشتر از زمستان است.


«در شرایط کنونی اپیدمی تاج، اگر فردی به دلیل آلرژی عطسه یا سرفه کند، ممکن است به اشتباه به او یادآوری شود که بیماری عروق کرونر قلب دارد:» افراد مبتلا به آلرژی از علائم فصلی خود آگاه هستند و گاهی اوقات آنها را درمان می کنند. شروع و پیشگیری کنید.


این فوق تخصص آسم و آلرژی گفت: برای برخی افراد علائم آلرژی برای اولین بار ظاهر می شود، بنابراین نه آنها و نه دیگران از حساسیت خود آگاه نیستند.


وی عطسه، سرفه، آبریزش بینی، خارش چشم و گلو را از مهمترین علائم آلرژی دانست و گفت: تفاوت آلرژی با بیماری های ویروسی در این است که آلرژی هم مزمن و هم طولانی است و علائمی مانند تب، درد و غیره ندارد. علائم خاص بیماری ها.


زمانی گفت: تشخیص علائم آلرژی بسیار مهم است که باید توسط خود بیمار یا خود پزشک انجام شود و برای درمان آن باید دارو مصرف کرد.


این فوق تخصص آسم و آلرژی با بیان اینکه آلرژی می تواند ریشه ارثی هم داشته باشد، اضافه کرد: اگر پدر و مادر هر دو دچار درگیری آلرژی شوند، احتمال ابتلای فرزندانشان به آن بیشتر می شود.


وی گفت: درمان هر نوع آلرژی دوری از این آلرژن خاص است.


وی زمانی ایمونوتراپی یا واکسن آلرژی را یکی از درمان ها عنوان کرد و گفت: این روش می تواند تا 10 سال ایمنی ایجاد کند و در صورت تزریق زیر جلدی هفتگی یا ماهانه 80 درصد موثر است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید