جنگ اوکراین درسی برای کسانی است که به غرب اعتماد دارند/ جهاد خنثی شدن نقشه های دشمن را توضیح می دهد


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814667

ائمه جمعه لرستان جنگ اوکراین را نمونه ای برای اعتماد کنندگان به غرب دانستند و گفتند: جهاد توضیحی است که نقشه های دشمن را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: غرب و آمریکا فقط به دنبال منافع خود هستند و اعتماد آنها نتیجه ای جز شکست ندارد.

وی افزود: جنگ اوکراین در واقع سرنوشت کشوری است که به غرب اعتماد دارد و این شاید درسی برای کشورهای دیگر باشد که تقویت کشورها در بعد نظامی یک ضرورت است.

امام جمعه شهرستان با بیان اهمیت روحیه شهادت طلبی گفت: چند روز پیش دو تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه موشکی گفت: پرتاب ماهواره نور که توسط نیروها و جوانان توانمند در این سرزمین انجام شد افتخاری است که نشان دهنده پیشرفت ایران در عرصه موشکی و اعتماد به از این جهت در جوانی می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.

حسینی افزایش جمعیت را یک ضرورت خواند و گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای سیاست های افزایش جمعیت، مشوق هایی را برای خانواده ها در نظر گرفته است که اجرای این مشوق ها می تواند آینده خوبی را رقم بزند.


لزوم رعایت حال فروشندگان آیدی رویاهای شهرداری

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: مشاهده همه جانبه و دقیق روح بسیار مهم است چرا که لحظه غفلت یک عمر پشیمانی را به دنبال دارد، بنابراین باید در این زمینه دقت کرد تنها راه رستگاری.”

وی افزود: اگر انسانی در آخر عمر وعده اصلاح داد، این یکی از بزرگ ترین نقشه ها و نقشه های شیطان است، پس باید مراقب بود که کار امروز را به فردا موکول نکنیم.

امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) برکات زیادی به عموم مردم داده اند، گفت: بمباران شیمیایی مردم حلبچه توسط رژیم بعث عراق، اوج شر و بدی را نشان داد. رژیم بعث آن زمان.

وی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: اگر کسی خدای متعال را دوست دارد باید طبیعت را نیز دوست داشته باشد و به آن آسیب نرساند و در حفظ آن کوشا باشد.

سبحانی خطاب به مسئولان شهری گفت: از شهرداری و سایر دست اندرکاران این امر تقاضا داریم در ایام عید نسبت تجار را رعایت و تحمل کنند چرا که وضعیت اقتصادی مردم ضعیف است.

امام جمعه کوهدشت در مراسم گرامیداشت هفته پاسدار گفت: بهترین توصیفی که در وصف سپاه وجود دارد، جمله مقام معظم رهبری است که فرمودند: اگر سپاه نبود حتما نبودن یک حالت است. واقعاً؛ همچنین روز جانباز را خدمت جانبازانی که شهدای زنده هستند تبریک می گوییم.

وی با استقبال از فرارسیدن نیمه شعبان گفت: از خداوند متعال عجل الله تعالی فرجه الشریف را خواستاریم. در همین راستا این مراسم صبح روز جمعه هفته آینده در محل شهدای گمنام به عنوان دعای نماز برگزار می شود.


جهاد نقشه های دشمنان را تبیین می کند

حجت الاسلام مراد امیدی در نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید امام خمینی (ره) گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ایثارگران و ایشان را برای آیندگان گرامی بدارید. که حیاتی و ضروری است.

وی افزود: شهدا کسانی هستند که ایثار کرده اند و فرهنگ ایثار یکی از ویژگی های آنها برای دیگران است و اگر این فرهنگ در کشور رواج پیدا کند جامعه هرگز متوقف نمی شود و جلو نمی رود.

امام جمعه شطر با گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و روز جوان گفت: جوانان باید در تلاوت روزانه 50 آیه قرآن کوشا باشند و در ماه حرام شعاع صلوات فراوان بفرستند. همنشینی با اهل بیت (ع).

وی گفت: ناکارآمدی نظام یکی از بدترین تحریفات دشمن است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بهترین جهاد این روزها جهاد تبیین است.

امیدی گفت: دشمن به صدها راه مردم به ویژه جوانان را فریب می دهد و می خواهد افکار آنها را تحت تاثیر قرار دهد و از این رو حرکت تبیینی می تواند این اهداف دشمن را خنثی کند.

امام جمعه اشتر یادآور شد: دشمن در آشوب تحریف هفت مواضع شناختی یعنی باورها، تشخیص ها، محاسبات، اراده، اعتماد، امیدها و باورهای مردم فعالیت می کند که باید با تیزبینی آشکار شود و با آنها مبارزه کرد. .

وی با اشاره به حرکت طولانی سپاه پاسداران در فضا و آسمان که برای اولین بار در کشورهای اسلامی انجام شد، گفت: این ماهواره که در فاصله 500 کیلومتری در هشت دقیقه پرتاب شد و پرتاب شد، یک موشک بالستیک است. طبق اصول نظامی.»

امیدی گفت: ایران اسلامی نیاز به اصابت ماهواره نظامی دارد بنابراین آمریکا و رژیم صهیونیستی از این اقدام سپاه بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

امام جمعه شاتر با اشاره به توانایی ماهواره نور 2 در رصد و جمع آوری اطلاعات و داده های امنیتی دشمن گفت: این اقدام سپاه در واقع یک حرکت جهادی به دستور رهبر معظم انقلاب بود و امروز سقوط کرد. خواب از چشم دشمن ایران اسلامی

وی گفت: امروز جنگ روسیه و اوکراین دیگر جنگ بین دو کشور نیست، بلکه یک جنگ فکری و ایدئولوژیک در سطح بین المللی است.

امیدی با اشاره به خلع سلاح اوکراین در قرارداد سال 1994 با سایر کشورها، گفت: تحریم های فعلی روسیه در شرایطی صورت می گیرد که در زمان الحاق کریمه بر طلا تمرکز کرده و وابستگی خود به دلار و یورو را کاهش داده است. اقتصاد، که درسی برای Be و کارکنان ما است.

وی گفت: بحران اوکراین شرایط خوب و موثری را برای تیم مذاکره کننده ایرانی ایجاد کرده است و غرب در موقعیت ضعیفی قرار دارد و تحریم های آمریکا دیگر تاثیری بر ایران نخواهد داشت.

وی با اشاره به ایام پایانی سال و خریدهای مردمی برای عید گفت: از مسئولان شهرستان سلسه می خواهیم با حضور در بازار و بین مردم بر قیمت و تحویل کالا نظارت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید