جهاد تبین یعنی بیان واقعی خدمات انقلاب اسلامی/دشمن با بمباران اخبار به دنبال تغییر باورهای نسل جوان است.


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810157

رئیس گروه مداحی بسیج استان زنجان گفت: جهاد تباین یعنی هم نقد منصفانه به علم انقلاب و هم خدماتی که انقلاب اسلامی به صورت واقع بینانه به جامعه ارائه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه مداحی در فرمایشات و بیانات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رسانه تعریف شده است، گفت: مداحی به قدری در نظام و ساختار انقلاب اسلامی اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب مداحی را رسانه ای دانسته اند. .

وی با بیان اینکه در سال های اخیر و به عبارتی مداحان را افسران جبهه جنگ نرم می خواند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت هیئات مذهبی، جوانان و نسل های جدید انقلاب را تشکیل می دهند، باید جوان ترها کاری انجام دهیم. نسل می تواند با مبانی اصیل انقلاب اسلامی عمل کند.» دیدار و به همین دلیل رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تأکید دارند.

محمدی افزود: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی دست به کاری زد. به جای اینکه محمدرضا پهلوی را جنایتکار و قاتل بشناسند، مورد تمجید قرار می گیرد و شاهی که قرار بود زندان های مخوف ساواک نماینده او باشند، پاکسازی می شود.

وی افزود: و در این بعد رهبر معظم انقلاب تعبیری داشتند که نمی گذارند جای جلاد و شهید عوض شود.

مسئول بسیج مداحان استان زنجان گفت: امروز در جهاد باید برای تبیین وقایعی مانند جهادگرانی که در عرصه انقلاب اسلامی رخ داد کاری کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی وارد جبهه های مختلف از جمله سیل، زلزله و کمک به محرومان شده اند، گفت: بزرگترین همایش امدادرسانی به محرومان توسط حسین اعظم زنجان و نهادهای انقلابی برگزار شده که متاسفانه دیده نشد.

محمدی گفت: چون در عرصه جهاد عملکرد بدی داریم، بنابراین این اقدامات به چشم نمی آید.

وی با بیان اینکه مداحان و سخنرانان به عنوان رسانه در هیئات مذهبی باید تبیین کنند، افزود: البته در بحث تبیین جهاد تمام وقت خود را به هیئت اختصاص نمی دهیم، اما در حین مداحی و سخنرانی، خدماتی را نیز ذکر می کند. انقلاب و برکات. «انقلاب را بیان کنید.

محمدی با بیان اینکه اساتید و بزرگان ما این کار را انجام می دهند، به عنوان مثال گفت: حاج عسگر گنجانلو در میان مداحی های خود در هیئت ها عنوان کرد که اگر انقلاب نبود چه می شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان با بیان اینکه نسل ما نیز باید این حرکت را انجام دهد، گفت: خدمات انقلاب اسلامی به محرومان باید تبیین شود، ضمن اینکه نقاط ضعف را باید بگوییم تا فقط به ما نرسد. برای یک جبهه کار کن.”

وی با بیان اینکه یکی از مباحثی که برای تبیین وجود دارد، گفتن نقاط ضعف در عین حال واقع بینانه است، گفت: باید نقد منصفانه ای نسبت به علم انقلاب و خدماتی که انقلاب اسلامی به جامعه ارائه کرده است، به صورت واقع بینانه داشته باشیم.

محمدی گفت: ما با نسلی روبرو هستیم که نهضت انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده و نشنیده است. حرکت آگاهانه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید