جهاد توضیح داد؛ علاج واقعه قبل از وقوع است/ گفتن و بازخوانی حقایق لازمه امروز و فردای جمهوری اسلامی است.


ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809469

احمدعلی مقدم گفت: نباید همیشه در موضع تدافعی باشیم، بلکه اکنون باید با ابزار رسانه ای مناسب دشمن را مورد حمله قرار دهیم تا به وظیفه فوری تبیین جهاد عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان ; وی در خصوص فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد گفت: همه ما باید در همه حال پیرو آرمان های مقدس انقلاب باشیم و در این مسیر حرکت کنیم زیرا امروز دشمن حقایق، دستاوردها، پیشرفت ها و اقدامات حماسی ما را تحریف می کند. نظام اسلامی: «تهاجم ترکیبی علیه ما به وجود آمده است، بنابراین گفتن و بازخوانی واقعیت ها امروز و فردا برای جامعه لازم است، زیرا همیشه نباید در موضع دفاع باشیم، اما اکنون باید با دشمن حمله کنیم. ابزار رسانه ای مناسب برای انجام اقدام فوری الزام به «تبیین جهاد».

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: جهاد تباین یک تلاش جهادی برای مقابله با انحرافات و انحرافات و تبیین صحیح مشکلات ملی، منطقه ای و بین المللی کشور است و در عرصه های مختلف داخلی و خارجی کاربرد دارد. سیاست، از جمله سیاست تبیین ضرورت و چرایی اولویت سیاست منطقه همسایه و مرکزی دولت سیزدهم که با هجمه ها و به حاشیه راندن دشمنان داخلی و خارجی مواجه است، به طوری که این سیاست های مهم داخلی و خارجی باید تبیین و تبیین شود. به افکار عمومی پراکنده شود تا دشمنان و وفاداران اجازه غم و اندوه خود را ندهند که مهمترین آنها نابودی جمهوری اسلامی و جنگ داخلی است.

این فعال سیاسی گفت: هجمه بعدی دشمن تحریف حقایق خواهد بود و در آینده نزدیک شبهات آنقدر زیاد می شود که اگر برای مردم تبیین نشود به شدت سقوط خواهیم کرد لذا تمرکز اخیر امام خامنه ای در مورد جهاد به این دلیل است که مردم و به ویژه نسل جوان ما نباید فریب آرادژف بی ادب و فریب رسانه های جعلی را بخورند، بنابراین واضح است که او قبل از درمان موضوع پیشگیری و درمان قبل از واقعه را مد نظر دارد.

مقدم با تاکید بر اینکه جهاد تبیین دقیقاً همان جهاد فی سبیل الله در جبهه و فریضه خویشتنداری فوری است، افزود: . بنابراین این جبهه نیاز به بصیرت و سواد زیادی دارد چرا که در این جنگ دشمن به عنوان یک جنگ سخت برای هر فرد هزینه زیادی نمی کند بلکه با یک تیر چندین هزار نفر را هدف قرار می دهد و به این ترتیب داستان واقعی وقایع و رویدادهای جامعه توضیح داده می شود. ، برای روشن کردن افکار. مردم به این امر بسیار نیاز دارند، زیرا تبیین حقایق یک استراتژی هوشمندانه و پیشگیرانه برای مقابله با توطئه ها و شورش های دشمنان است.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اذعان داشت: تبیین حقایق بخشی از مقاومت یک ملت و تربیت بصیرانه و هوشمندانه در برابر رسانه های غربی و جریان های دروغین است. این بر نظام جمهوری اسلامی نرم است، پس مدام چهره سیاه و منفور رژیم فاسد پهلوی را می آرایند و چهره انقلاب و دستاوردهای آن را تخریب می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فراموش کردن توانمندی ها و پیشرفت یک کشور دستور کار اصلی دشمنان استعماری است، ادامه داد: سیاست رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی تحریف واقعیت هاست. همچنین در جنگ و جهاد، همه دشمنان جمهوری اسلامی، در حالی که منافقین، آمریکا، اسرائیل و غرب هر کدام نقش دارند و همانطور که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای فرمودند: «دشمن برای حمله، توافق ترکیبی دارد. بنابراین یکی از برنامه های اصلی دشمن، کاهش حساسیت نسبت به مسائل اساسی انقلاب است و عدم تن دادن به استکبار و استعمار جهانی و عدم تحمل ظلم و ستم دشمنان، از مهمترین اصول انقلاب است.

دبیر کلاه امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: ما با این تهاجم تلفیقی مخالفیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید