جهاد یکی از مهمترین رسالت های معلم است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837234

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

طالبی با تاکید بر لزوم مسلح شدن آحاد جامعه به ویژه جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان به سواد رسانه ای گفت: خنثی سازی و افشای نقشه های شوم دشمنان در جهاد یکی از مهمترین رسالت های معلمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، محمدرضا طلابی امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان اظهار داشت: جنگ ترکیبی یکی از مولفه های جدید دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی شعار تغییر رفتار که این روزها توسط مدعیان دموکراسی قلابی شنیده می شود را توطئه و تاکتیک در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: هشت سال جنگ در دهه اول، جنگ فرهنگی در دهه دوم. دهه جنگ هوشمندانه دهه سوم و جنگ هیبریدی دهه چهارم موید این واقعیت است که دشمن علیرغم همه توطئه ها و به کارگیری تمام شگردهای خصمانه و ضد انسانی علیه ایمان راسخ و وحدت ملت ایران هیچ کاری انجام نداده است. به اهداف شوم خود دست یافت

وی با تاکید بر لزوم برخورداری آحاد جامعه به ویژه جامعه دانشجویی و فرهنگی استان از سواد رسانه ای، ادامه داد: دشمن به دلیل امپراتوری رسانه ای و بوق های تبلیغاتی آن به صورت صوتی، تصویری و درگیر جنگ فرهنگی شده است. رسانه های سایبری روانی و سیاه نمایی است.

طالبی با اشاره به تلاش دشمن برای افزایش مشکلات حاشیه ای و ایجاد یأس و تفرقه در بین اقشار مختلف مردم گفت: خنثی سازی و افشای نقشه های شوم دشمنان در جهاد یکی از مهمترین رسالت های جامعه فرهنگی است بخشی از. «کلاس های کلاس را به آموزش با موضوع جهاد اختصاص دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اهمیت تبیین دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان، گفت: و نوجوان باید بیان شود تا دشمن به دست شومش نرسد. اهداف

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ارزش علم از نظر قرآن، روایات، احادیث و معارف دینی اشاره کرد و افزود: اگر به نفع بشریت باشد ارزش واقعی و حقوقی ما بالاتر می رود.

طالبی در ادامه بیان کرد: علمی که نشات گرفته از آیات و روایات و مطابق با موازین و قوانین ما باشد، لازمه هدایت انسان و تقوای الهی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در دنیای امروز هر جامعه ای که از نظر علمی پیشرفت بیشتری داشته باشد از قدرت بیشتری برخوردار می شود البته در بسیاری از جوامع علم به اهداف غیرقانونی یا کاشت برای توسعه و پیشرفت بوده است. و ترک دارو پذیرفته نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید