جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900413

سردار علی محمد اکبری گفت: قطعاً اگر از من بخواهند نسل امروز را با انقلاب دیروز مقایسه کنم، می گویم که جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در مراسم یادواره 800 سرباز شهید استان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و آزادگان و سربازان نمونه حضرت قمر بنی هاشم (ع) فرماندهی سپاه و فرماندهی انتظامی استان در مجتمع لاله شهرکرد با تجلیل از شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم به ویژه شهید والامقام قاسم سلیمانی و شهدای عرصه امنیت برگزار شد. وی گفت: همچنان شاهدان رشادت و فداکاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی را ارج می نهیم.

وی تصریح کرد: اگر کشوری نیروی انسانی و فناوری دفاعی ضعیفی نداشته باشد قطعا مورد پسند دشمنان خواهد بود که نشانه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.


اکبری افزود: وقتی دشمن تصمیم می گیرد از یک نقطه به کشور حمله کند باید به دنبال بهانه ای باشد و کشوری را که تابع ابرقدرت ها است بیابد، بنابراین بهتر از صدام که هم از نظر شخصیتی متکبر است، پیدا نکرده اند. و جستجوی قدرت برای خودش در منطقه بود.


اکبری افزود: سربازان در هشت سال اول دفاع مقدس نقش اصلی را ایفا کردند و با تمام وجود در دفاع از کشور ایستادند.


وی ادامه داد: قطعا اگر از من بخواهند نسل امروز را با انقلاب دیروز مقایسه کنم، می گویم جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) بیان کرد: سربازان ما به دلیل توانایی های خود در دوران دفاع مقدس به درجه فرماندهی گردان عملیاتی جذب شدند و شهید کیوان عرب یکی از آن سربازان فداکاری است که در راه دفاع از او جان خود را فدا کرد. رفقا با نیروهای کماندوی بعثی مقابله کرد و به شهادت رسید.

وی با اشاره به جنایات دیروز و امروز منافقین و آتش زدن نیروهای امنیتی توسط ادامه دهندگان راه منافقین در اغتشاشات اخیر، گفت: همه دشمنان بدانند که ما به برکت خون شهدا مقاوم و آموزش دیده ایم. جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان در دانشگاه های کشور به جایی رسیده ایم که قدرت های بزرگ دنیا به توانایی های ما نیاز دارند.

سردار اکبری با اشاره به اقدامات عوامل یاغی برای برهم زدن امنیت مردم و ایجاد هرج و مرج، تصریح کرد: همه اینها ناشی از طراحی دشمن است؛ اینها در حال انجام است. از آنجایی که دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانند از بیرون وارد شوند، به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تجزیه کشور هستند.

وی تصریح کرد: تحریم ها، تهدیدها و سختی ها را متحمل شدیم تا خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز سربلند باشند چرا که نگذاشتیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

سردار اکبری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهدا برای آرمان های انقلاب فداکاری کردند و جان خود را فدا کردند در روز قیامت در برابر همه ما خواهند ایستاد و می گویند بعد از ما چه کردید؟

پایان پابهم/

دیدگاهتان را بنویسید