جوانان باید جهاد طباین را به زبان هنر رسانه نشان دهند


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910844

رسانه های فارسی غربی با ابزار هنر دروغ می گویند و رهبر معظم انقلاب فرمودند «هنر میدان نبرد نرم است» پس باید جوانان خود را به این عرصه بیاوریم تا این جهاد را با زبان بیان کنند. هنر رسانه ای آن را به مخاطب نشان دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستار خالدیان رئیس دانشگاه هنر شیراز در گفت و گو با شیرازه با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید و چندین بار به آن اشاره کردند جهاد است، گفت: کشور ما در عرصه های مختلف علمی دستاوردهای بزرگی داشته است. نظامی، صنعتی و کشاورزی.

وی در ادامه افزود: دستاوردهایی که تاکنون در حوزه های مختلف داشته ایم به خوبی تبیین نشده و جای تاسف دارد زیرا بسیاری از اقدامات و دستاوردهای علمی در دانشگاه ها و سایر مراکز علمی برای دانشجویان و مردم تبیین نشده است.

خالدیان با بیان اینکه هنر یکی از مقوله های فراموش شده است، گفت: هنر ابزاری است که می تواند در بحث فرهنگی نیز موثر باشد، بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است، بنابراین برگزاری رویدادها، همایش ها و کارگاه های آموزشی کسانی که تولید محتوا در موضوعات و ارزش های مهم جمهوری اسلامی می تواند بسیار موثر باشد.

رئیس دانشگاه هنر شیراز با اشاره به اینکه در دنیای امروز با نسلی از جوانان روبرو هستیم که در فضای مجازی بسیار فعال هستند، تصریح کرد: و جوانان می توانند در فضای مجازی محتوا تولید و منتشر کنند، در کشور ما نیز جوانان. مردم در همه زمینه ها توانسته اند این کار را انجام دهند و استعدادهای خود را شکوفا می کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن و رسانه های بیگانه همواره در مورد کشور دروغ می گویند، گفت: برگزاری این رویدادها می تواند دستاوردهای بزرگی را به تصویر بکشد.

وی در ادامه گفت: رسانه های غربی به زبان فارسی با ابزار هنر دروغ می گویند و رهبر معظم انقلاب فرمودند «هنر میدان نبرد نرم است» پس باید جوانان خود را به این عرصه بیاوریم تا بتوانند این کار را انجام دهند. تا تبیین جهاد را به زبان هنر رسانه ای برای مردم جهان نشان دهد.

خالدیان با بیان اینکه باید شاهد کارهای رسانه ای در فضای مجازی باشیم که با استفاده از نرم افزارهای مختلف موجود در کشورمان توسط جوانان، دانشجویان و دانشجویان قابل ایجاد و استفاده باشد، گفت:

وی در پایان گفت: سردمداران جنگ نرم، جوانانی هستند که در این گونه رویدادها شرکت کردند و تأثیر گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید