هیئت های مذهبی محور جهاد طباین هستند


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886793

علی بابایی با اشاره به آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش گفت: هیئات مذهبی مهم ترین کانون تحقق جهاد تباین هستند و باید از این ماه برای تحقق آن استفاده کرد. خود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفت و گو با بلاگ ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران آن بزرگوار، تاکید کرد: اهمیت تبیین گفتمان عاشورا تصریح کرد: مبانی گفتمان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تحت تأثیر قرار گرفت و برخاسته از نهضت بزرگ حضرت سیدالشهداء (ع) و مکتب سرخ عاشورا است.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه ها و پیشنهادات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر در خصوص جهاد تبیین افزود: دشمنان با صرف هزینه های هنگفت و فعالیت های رسانه ای و تبلیغی به نظام مقدس جمهوری اسلامی قسم خورده اند. به ویژه ایجاد شبهات فراوان برای حمله به انقلاب اسلامی، برنامه ریزی می کنند و هیئات مذهبی باید با رویکرد تبیین جهاد در مقابل این جریان های متخاصم ایستادگی و مبارزه کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در شورای اسلامی با اشاره به کارها و برکات گرانقدر هیئت های مذهبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هیئت های مذهبی در بیش از چهار دهه از عمر خود بسیار خوش درخشیده اند. عمر پر برکت این انقلاب و در همه بحران ها و مشکلات همواره در کنار ملت بزرگ ایران برای رفع مشکلات جهاد و تلاش ایستادند که بسیار قابل تقدیر است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی در پایان با اشاره به اندیشه های عاشورایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خاطرنشان کرد: امروز جوانان مومن و انقلابی این کشور از مدرسه الگوبرداری می کند. خون حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و یاران بزرگوارش در راه دفاع از آرمان های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و دفاع از این مرز و بوم جنگیدند و عده ای نیز در دفاع از این مرز و بوم جنگیدند. حرم اهل بیت (علیهم السلام) و کشته شدند تا به امروز در انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق باید در بین کشورهای منطقه و حتی جهان معرفی شود و گفتمان انقلاب برآمده از گفتمان است. عاشورا باید در جهان طنین انداز شود و قطعاً تحقق تمدن نوین اسلامی با این رویکرد شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید