امروز «جهاد طباین» سؤالات زیادی را برای مخاطب روشن می کند


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912558

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه جهاد تباین امروز بسیاری از مسائل را برای جامعه هدف روشن می کند، گفت: باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای انتقال اطلاعات استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت توجه به رزمایش های دفاع مقدس گفت: ارزش های دوران دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است که پایبند به آن خواهد بود. کشور را از تهدیدات نرم و سخت حفظ کنید.» دنیای استکبار بیمه شد.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز جهاد تابعین بسیاری از مسائل را برای جامعه هدف روشن می کند، افزود: وقایع دوران دفاع مقدس باید با استفاده از ابزار هنر و متناسب با درک جوانان به جامعه هدف به صورت قابل فهم منتقل شود. نسل و اگر این را نادیده بگیریم، دشمنان برای ما قصه می گویند و بذر تردید را در ذهن جوانان ما می کارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از مهم ترین مولفه های «جهاد تبیینی» امروز را پایبندی به ارزش های دفاع مقدس و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار داده است. جهاد تبیینی را در دستور کار خود قرار داده و معتقدیم در این عرصه باید از ظرفیت رسانه، فضای مجازی، فیلم، کتاب، سریال، شبکه های اجتماعی و… استفاده شود.

امیر سیاری با اشاره به استفاده دشمن از تهدیدات ترکیبی گفت: امروز استکبار جهانی با تهدیدات مختلف به میدان آمده و «هجوم هیبریدی» را علیه ملت ایران به راه انداخته است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در بعد نظامی با «تفکر حمله شبانه» انجام شود. «و ارتقای توان رزمی با تهدید نظامی مواجه شد و در حوزه اقتصادی هم همانطور که معظم له فرمودند باید با استفاده از جنگ اقتصادی دشمن مقابله کنیم. پیشنهادات اقتصاد مقاومتی

دیدگاهتان را بنویسید