جوانان بسیجی رهبران بیانیه گام دوم انقلاب توسعه هستند

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785630

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیانیه ای فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: جوانان بسیجی رهبران بیانیه گام دوم انقلاب توسعه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیانیه ای به مناسبت هفته بسیج گفت:

نهاد مقدس بسیج در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی (در هشت سال پاسداری مقدس، حفظ ارزش ها، مقابله با معاندان و معاندین، در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله و همچنین سیل و زلزله همواره در صحنه حضور داشته است. به عنوان بیماری معروف تاج نیرو های استان در مسیر موفقیت ها و پیشرفت های عالی کشور تلاش مستمر و موثر دارند.

این نهاد مقدس اکنون به عنوان الگوی موفق در سایر کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و مورد خشم، استقامت و هجمه مستکبران جهان قرار گرفته است.

تفکر و مدیریت بسیج امروز حلقه مفقوده بخشهای مختلف است. اندیشیدن و حکومت داری که به همه جا رفت، راه را برای حل مشکلات هموار کرد و باعث افتخار و اقتدار شد.

این مدل پس انداز اکنون در برابر همه است.

جوانان بسیجی امروز به عنوان پیشگامان اعلام گام دوم انقلاب امروز در عرصه سازندگی و عمران و جهاد تبیینی نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکبار ناکام خواهند گذاشت.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دلاور تبریک و تهنیت به شهدای بسیج و جبهه مقاومت و شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و به پاس قدردانی از فرهنگ و اندیشه بسیج، ارزش ها و پاسداشت مقام معظم رهبری می گوید. نظام و آرمان های انقلاب این انقلاب و میراث شهدا را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیة الله اعظم (عج) از جانباز و فرمانده بسیجی تا فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای بسپارند. به خواست خدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید