جوانان بسیجی نگین انگشتر جمهوری اسلامی ایران هستند

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785946

گلمرضا سلیمانی با بیان اینکه جوانان بسیجی نگین جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: بسیج در بطن جامعه رشد کرده است و هیچگاه بین مردم و بسیج فاصله نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسئول بسیج مستضعفین مرآت گلمرضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت گلمرضا سلیمانی گفت: بسیج سازمانی در دل مردم است و علیرغم تلاش های دشمن که می خواهد بین مردم و بسیج مرز بکشد، هیچ شکافی وجود ندارد. بین مردم و بسیج وقتی صحبت از حضور بسیج در میدان می شود به معنای حضور ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مردم در قالب بسیج خاطرنشان کرد: برخی از افراد جامعه تمایل بیشتری برای خدمت به سایر افراد جامعه دارند و با حضور در سازمان بسیج پیشگام هستند و این بدان معناست که افراد دیگر بازی نمی کنند. نقش. «این یک جامعه نیست.

سلیمانی با بیان اینکه همه مردم ایران بسیجی هستند گفت: افراد مختلف جامعه بر اساس ظرفیت و عرصه ای که در اختیار آنها قرار می گیرد در سازمان های خاصی مانند بسیج نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می دانند که همه مردم جمهوری اسلامی ایران بسیجی هستند و پشتیبان جمهوری اسلامی ایران بوده اند و ایستادگی این ملت در مقابل دشمنان در طول دهه ها نشان دهنده این امر است. . “

رهبر بسیج مستضعفین با اشاره به ظهور نسل‌های جدید انقلاب گفت: مردم ما هستند.

سلیمانی یادآور شد: ملت ایران با برنامه ریزی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، نسلی فهیم، فهیم تربیت کرده است و این در میان ملت ایران تجلی یافته است و این جوانان نگین ملت ایران هستند و لذا وجود دارد. هیچ فاصله ای بین مردم و بسیج اتفاق نمی افتد.

رهبر بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص همکاری بسیج با دولت در رفع مشکلات پیش رو گفت: دولت آمادگی خود را برای حمایت از بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب و رفع مشکلات اعلام کرده است.

وی افزود: جلسات و تفاهم نامه های متعددی بین دولت و بسیج تشکیل شده است و زمانی که بسیج در خط اجرایی قرار گیرد این موضوعات از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

سلیمانی در پیامی به مردم سمنان گفت: استان سمنان همچون گذشته یکی از استان های پیشرو در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی و ارزشی، نقش های اساسی مردم، انضباط و سختکوشی، اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری و امنیت انسانی.

وی تاکید کرد: در میان همه تحولات، خلأهایی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی به دلیل وضعیت بارندگی و صنعت وجود دارد که با تکیه بر نظر مقام معظم رهبری، تلاش، اتکا به ظرفیت داخلی و هم افزایی این موضوعات به زودی صورت می گیرد. “بلند خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید