جوانان عاشورا حافظ امنیت و اعتلای انقلاب هستند / دروغ عصاره استکبار است


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909784

دبیر ستاد کل استان اردبیل:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل به دروغگویی و کشتار دشمنان در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال فرصت هایی برای نفوذ و نفوذ در جامعه با شایعه سازی برای جوان سازی برخی هستند. مردم ناآگاه هستند و با ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در کشور ناامنی ایجاد می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل به همراه جمعی از مسئولان اجرایی این ستاد با حضور در منازل خانواده های مجروحان، امنیت این حادثه را تامین کرد. حوادث اخیر به دلیل احساس مسئولیت و تلاش در ارزیابی استقرار امنیت.

وی در حاشیه این دیدارها در گفتگو با سبلان ما به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوع در حوادث اخیر استفاده دشمنان از فضای مجازی به عنوان بستر و راهنما برای اغتشاشات اخیر بود.

میرعباس زاده با انتقاد از وضعیت سواد رسانه ای در استان گفت: امروز باید از اتفاقات اخیر درس گرفت و با شناسایی آسیب های موجود در نظام آموزش و پرورش، اقدامات لازم را در جهت آگاهی عموم به ویژه نوجوانان در مدارس و دانشگاه ها انجام داد. من سعی کردم

وی به دروغگویی و کشتار دشمنان در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان با حذف برخی از جوانان و ایجاد فضای مجازی با شایعه پراکنی و اکاذیب برای عموم مردم همواره به دنبال فرصتی برای نفوذ و نفوذ در اقشار مختلف جامعه هستند. هرج و مرج و آشفتگی، ایجاد ناامنی در کشور.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش امپراتوری رسانه ای دشمنان برای ایجاد آبرو در کشورمان اشاره کرد و گفت: رسانه های دشمن با تزریق سعودی، صهیونیستی و آمریکایی. دلار 24 ساعته برای پوشش. رویدادهای ایران به صورت زنده و مستقیم از دورافتاده ترین روستا تا میادین اصلی شهرها پوشش داده می شود و این حکایت از اوج برنامه های دشمنان برای استخدام تعدادی خائن برای ایجاد بلاتکلیفی در جامعه دارد.

وی با تقدیر از زحمات جوانان فهیم و آگاه در حمایت از نظام گفت: رهبران مکتب عاشورا بار دیگر ثابت کردند که پشت سر آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه تجاوز به دشمنان جغرافیایی، سیاسی و … را نخواهند داد. مرزهای عقیدتی.. جوانان شهر اردبیل بر حسینی و میهن علوی در ایران آگاهند و با بصیرت عاشورا نامه های امان را چندین بار پاره خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید