نیروهای مسلح حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899023

فرمانده نیروی هوافضای ارتش در مراسم رژه هوایی مشترک نیروی هوافضای ارتش و سپاه پاسداران گفت: نیروهای مسلح ما مدافعان امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند که هرگز از عقاید و اعتقادات خود دست برنداشته و با تمام وجود. بتوانند امنیت و اقتدار این مرز و بوم را حفظ کنند و به پیش بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارتش، حمید واحدی فرمانده هوانیروز در مراسم رژه هوایی مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه به مناسبت 31 شهریور ضمن تشریح برنامه پروازی گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با کمک رژه هوایی مشترک نیروی هوایی نیروی زمینی و سپاه پاسداران برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری رژه هوایی تصریح کرد: رژه هوایی 31 شهریور نمایش اقتدار هوایی ایران اسلامی و خاری در چشم دشمنان نظام مقدس ایران است چرا که امروز عزیزان ما کشور ایران قوی تر، شریف تر و سربلندتر از همیشه است. و ما مدیون کسانی هستیم که شبانه روز برای علم آفرینی و ارتقای قدرت جنگی نیروهای مسلح تلاش می کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان امروز از قدرت بازدارندگی و در صورت لزوم از قدرت تهاجمی هراس دارند. بدون شک این همان مولفه ای است که مانع استکبار بسیاری از کشورهای منطقه شده است.

امیر واحدی گفت: هشدار می دهیم کوچکترین حمله به خاک ایران اسلامی ممکن است خشم نیروهای مسلح را در پی داشته باشد که در این صورت قدرت نظامی خود را نشان خواهیم داد.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نشر اقتدار، عزت و امنیت در منطقه هستند، نیروهایی که راه و هدفشان ایجاد امنیت و مقابله با ظلم استعمار جهانی است و بر همین اساس برای رسیدن به هدف از هیچ اقدامی کوتاه نمی‌آیند. اهداف شما هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه به عملیات انتقام، تنها 2 ساعت پس از حمله عراق به ایران در 31 شهریور 59 اشاره کرد و گفت: تفکر کور نیروهای بعثی عامل شکست آنها بود. نیروهای مسلح کشور عزیزمان ایران، به ویژه نیروی هوایی، غافل از اینکه تنها 2 ساعت از این حمله می گذرد، پاسخ کوبنده ای به آنها داده اند.

امیر واحدی تصریح کرد: امروز نیروی هوایی در بالاترین سطح قدرت و توان رزمی قرار دارد و همچون گذشته دارای نیروهای فداکار، متخصص و نجیب و فداکار به ملت و کشور است.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ما حافظان امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند که هیچگاه از عقاید و عقاید خود دست برنداشته و با تمام توان برای حفظ امنیت و اقتدار این مرز و بوم به پیش می روند.

رژه هوایی بندرعباس با حضور 6 فروند جنگنده F4 نیروی هوایی ارتش، یک فروند جت F3P نیروی هوافضای ارتش، 5 فروند جت سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه، 3 فروند جت توکانو نیروی هوافضای سپاه، یک فروند جت F27 نیروی دریایی ارتش، 3 فروند هواپیمای Navy Conducted Navy ABlicopter 3D .

دیدگاهتان را بنویسید