جوانی عنصر اصلی توسعه و شکوفایی است


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815550

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جوانان بهترین عناصری هستند که به مدیران در توسعه، توسعه و شکوفایی کمک می کنند چرا که همیشه وقتی روی این موضوع حساب کرده ایم موفق بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سیدعلی یزدی خواه امشب در مراسم بزرگ ترین کنگره جوانان شهرستان ری با اشاره به مقایسه وضعیت احزاب و تشکل ها قبل و بعد از پیروزی انقلاب اظهار داشت: 348 حزب و تشکل در این شهرستان هستند. در حال حاضر ثبت نام کرده اند وارد شده اند و فعال هستند، از جمله مجلس مشورتی جوانان.

وی با تاکید بر فرصت ها و شایستگی های جوانان و موفقیت آنان در انجام وظایف و مسئولیت های خود گفت: هرجا به جوانان اعتماد کرده ایم پیروز شده ایم و موفق بوده ایم و این تجربه باید در عرصه های مختلف ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت ها خاطرنشان کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس در سایه ایمان و استقامت و با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شدند و سپس در عرصه جهاد و سازندگی موفق شدند و درخشش نشان دادند. عملکردی دادند.

یزدی خواه جوان بودن جمعیت را توانایی بی بدیل برای کشور دانست و گفت: حفظ این ذخایر ارزشمند و جلوگیری از گذار جمعیت به میانسالی و سالمندی اولویت بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد.

وی با تاکید بر جوانان به عنوان بهترین عنصر برای حمایت از مدیران در توسعه شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلات و کمبودهای فراوانی وجود دارد، اما هنر این است که فرصت‌های زیادی برای حمایت از توسعه و رشد از دل تهدیدات فراهم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به توانمندی ها، تخصص، تعهد و تلاش جوانان افزود: باید از نظام مشکل گشای جوانان برای حل مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشتی، تولیدی و زیست محیطی شهر استفاده کنیم.ری .

یزدی خواه گفت: الگوهای زیادی از رشد و توسعه تهیه و ترسیم شده است که می توان از آنها برای تسریع موتور پیشرفت، توسعه و شکوفایی استفاده کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید