جوجه های وارداتی تحت نظارت به فروش می رسند

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782083

معاون بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 750 کانتینر مرغ وارداتی به کشور وارد شده اما 2 کانتینر مجاز به مصرف نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اداره کل دامپزشکی استان تهران ، مهدی سلوکانه معاون بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان تهران در خصوص واردات مرغ اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 750 کانتینر وارداتی برای مرغ وارد شده است. کشور تحت نظارت دامپزشکی که 2 کانتینر آن به دلیل رعایت نکردن پروتکل های دامپزشکی توقیف و مجاز به مصرف نشد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت انسان خط قرمز ماست، گفت: به مردم عزیزمان اطمینان می دهم. واردات فرآورده های خام دامی با سخت ترین پروتکل های بهداشتی و آزمایشگاه های دامپزشکی وارد کشور می شود. مانیتور و مانیتور.

وی با اشاره به اینکه بخش بعدی نظارت دامپزشکی پس از توزیع فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه آغاز می شود، افزود: انجام بازرسی های بهداشتی از مراکز عرضه برای کنترل وضعیت سلامت مرکز، بررسی وضعیت محصول. از نظر شرایط نگهداری و تحویل (Cold Chain Control)، بررسی مدارک مربوط به تولید محصولات خام تحویلی توسط کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی تحت نظارت دامپزشکی، کنترل یکپارچگی بسته بندی و عدم تحریف مشخصات محصولات بسته بندی شده. , بخشی از نظارت دامپزشکی استان است .

سلوکانه در پایان گفت: مردم عزیز فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از فروشگاه های تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنید و از خرید این کالاها از فروشندگان و مراکز دوره گرد بدون مجوز و تاییدیه دامپزشکی خودداری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید