حاج قاسم شخصیتی همه جانبه غیر حزبی و سرباز ملت بود


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920994

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حاج قاسم شخصیتی همه جانبه فراجناحی و به معنای واقعی کلمه سرباز ملت بود. حیات حاج قاسم وحدت آفرین بود و شهادت ناجوانمردانه او که مصداق بارز تروریسم سازمان یافته بود، همچنان اجماع ساز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی صبح امروز (شنبه 19 دی ماه) در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و ​​افراط گرایی در منطقه غرب آسیا با تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت در خصوص شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شخصیت حاج قاسم چند بعدی است. نکته مهمی که رهبری فرمودند این بود که مکتب ایشان مطالعه شود.

وی افزود: یکی از وجوه مهم شخصیت حاج قاسم توانایی بی نظیر وی در تولید قدرت ملی و بین المللی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت است.

کنعانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: حاج قاسم یک شخصیت کاملاً غیر حزبی و به معنای واقعی کلمه سرباز ملت بود. حیات حاج قاسم وحدت آفرین بود و شهادت ناجوانمردانه او که مصداق بارز تروریسم سازمان یافته بود، همچنان اجماع ساز بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: شهادت ایشان نیز مقتدرانه بود و شاهد تشییع بی سابقه شهید سلیمانی بودیم که نشان داد یک سرباز می تواند چنان محبوبیت ملی و بین المللی پیدا کند که مردم مناطق مختلف در مراسم تشییع وی شرکت کنند.

این دیپلمات ارشد گفت: همچنان شاهد حضور ایشان در منطقه هستیم، ایشان چهره بین المللی مقاومت بود و روز به روز مظاهر آن چهره را می بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید