حاج قاسم نامی است که دلها را تسخیر می کند / بخشهایی که تسکینی ندارند

ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798080

مکتب مهربانی و عطوفت شهید سلیمانی باعث شد تا با گذشت دو سال از شهادت این سردار عزیز، این گرما همچنان در دل مردم ایران و مظلومان اسلام زنده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا؛ کمتر کسی روزهای پس از شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در استان یزد را فراموش می کند، چرا که پس از شهادت این سردار عزیز، اقشار مختلف از پیر و جوان، پیر و جوان، شیعه و سنی، اصلاح طلبان و اصولگرایان در قدرت برای محکومیت این سردار حاضر شدند. جنبش جنایتکارانه صهیونیست ها

ae50014f e2d2 4753 84d5 4eee4a94f39d خبر خاکستری

این در حالی است که شخصیت های برجسته استان یزد جنایت نابخشودنی رژیم صهیونیستی آمریکایی را محکوم کرده و از مقامات عالی رتبه کشور خواستار احقاق حقوق جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از جامعه جهانی شدند.

سردار سلیمانی به یاوه گویی های آمریکا پاسخ خواهند داد

سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با یزدرسا ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محضر حضرت ولی عصر (عج) رهبر انقلاب اسلامی ملتی از ایران اسلامی، مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد، اعضای جبهه مقاومت اسلامی و عدالت خواهان فرمودند: اگرچه خبر شهادت برای ما بسیار سخت است. ، مردم ایران و جهان اسلام؛ اما «شهادت» پاداش چهل سال مجاهدت شبانه روزی و ولایت و تسلیم در برابر رهبر سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی منطقه، شهادت سردار سلیمانی بر روابط منطقه تاثیر می گذارد، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی فرماندهی پرتلاش بود که در سال های اخیر همه امکانات خود را در اختیار جهان اسلام و جبهه مقاومت قرار داد. روی او متمرکز شد. او رشد بی نظیری داشت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه شرایطی که سردار سلیمانی در جهان ایجاد کرده برای دشمنان خوشایند نیست، ادامه داد: دشمنان به توانایی ها و توانایی های خود واقف هستند؛ اما در شرایط کنونی، شرایطی که سردار سلیمانی در دنیا ایجاد کرده است برای دشمنان خوشایند نیست. یقیناً شهادت ایشان نقطه عطفی در آنچه در منطقه می گذرد و نقطه عطفی در مبارزه جدی تر با آمریکا و شرارت های همراه خواهد بود.

a0e4a390 d357 4684 b141 465f9d6ec99e خبر خاکستری

وی افزود: آمریکایی ها و همه اشرار در کنار این شیطان بزرگ که معتقد است می تواند بر منطقه مسلط شود باید بدانند که از امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و سپاه اسلام قیام خواهند کرد. “جان” کوچکترین هدیه سپاه پاسداران به انقلاب است.

پورشمسی اذعان داشت: در طول بیش از چهل سال انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که اگر فرماندهی از ما جدا شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، هزاران نفر در مسیر اعتلای این شهید قدم گذاشته اند و نه جای آزادش در دنیا. «فقط یک نفر، بلکه چند نفر شاغل بودند؛ مطمئن هستیم که حاج قاسم سلیمانی از امروز رشد خواهد کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: آمریکایی ها حماقت زیادی کرده اند و این حماقت به زودی دامنگیر آنها خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شب گذشته ارواح طیبه شهدا روح مطهر حاج قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند، گفت:

22 دی ماه 1396 نماز سیاسی جمعه شهرستان های استان یزد نیز متاثر از شهادت حاج قاسم سلیمانی شد و ائمه جمعه استان با بیان ویژگی های اخلاقی سردار و مبارزات وی جنایات آمریکایی ها در آن روز را محکوم کردند. انقلاب اسلامی.

شهید سلیمانی لحظه ای تسلیم نشد

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در راه اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) و جبهه پیروزمند دیرینه جهانی مقاومت در برابر استکبار وقف کردند.

وی با بیان اینکه تمام زندگی سردار سلیمانی این مجاهد بزرگ انقلابی در راه حفظ و حراست از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده است، تصریح کرد: بالاخره به آرزوی خود برسد و باشد. به ناحق توسط متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند.

34a58617 636b 405e 92b8 cc4286239ec4 خبر خاکستری

امام جمعه یزد گفت: این شهادت نه تنها خدشه ای به عزم ملت قهرمان ایران و جبهه مقاومت تقویت کننده و مخالف استکبار جهانی و آمریکایی ها وارد نمی کند.

ناصری گفت: هوشیاری امت اسلامی و بصیرت همه آحاد مردم و جبهه مقاومت، توطئه های استکبار جهانی را شکست خواهد داد و این روحیه باید ادامه یابد.

وی گفت: مردم عراق باید با عبرت گرفتن از جنایات آمریکا و حامیانش با قدرت و انسجام بیشتر در مقابل دشمنان اسلام و قرآن بایستند و پیروزی نزدیک است و دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سلیمانی اشاره کرد و گفت: نقش این فرمانده بر هیچکس پوشیده نیست به ویژه در مبارزه با داعش که یاد و خاطره او همیشه باید باشد. به یاد داشته باشید. قیمت ها

آمیختن خون سردار اسلام و حشدالشعبی حامل پیام وحدت در جبهه مقاومت

همچنین آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه منطقه مرکزی یزد ضمن تسلیت شهادت رهبر کبیر اسلام و دوست ارزنده امنیت و ولایت در کشور مقام معظم رهبری و همه علاقمندان فرهنگ انقلاب، مقاومت و امنیت گفت: سردار سلیمانی فقط یک شخصیت ایرانی است. او نبود، بلکه یک چهره بین المللی مقاومت بود و جهان مقاومت به او افتخار می کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امنیت منطقه را تامین کرده است، ادامه داد: سردار سلیمانی نه تنها برای امنیت ایران بلکه برای امنیت منطقه تلاش کرده است، امنیتی که در سوریه، عراق، لبنان و خود ایران می بینیم این است. به همت این فرمانده شجاع و فداکار. حتی امنیت بسیاری از مردم در مناطق مظلوم و مظلوم نیز توسط این فرمانده سرافراز تامین شد.

امام جمعه مرکز یزد با تسلیت به مردم مظلوم عراق گفت: در کنار خون سردار سلیمانی شاهد خون رشید الحشد الشعبی هستیم. در واقع خون این شهدای گرانقدر آمیخته است و حامل پیام وحدت، وحدت و اتحاد است، گفت: این جبهه است و پیام روشنی است که مردم عراق با الهام از جان خود در این منطقه حاضرند جان خود را فدا کنند. مقاومت اسلام و دست در دست رهبران جبهه مقاومت.

1764a704 099d 4468 af84 5381da390491 خبر خاکستری

مدرسی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دستان شرورترین افراد به آرزوی دیرینه خود رسیده است، گفت: یقیناً خون سردار سرافراز اسلام هزاران سلیمانی را تربیت کرده و به جبهه های مقاومت خواهد فرستاد. و شهادتش جبهه کافران را سست کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی در زندگی خود توانسته است کفر و استکبار جهانی را به ذلت بکشاند و امیدواریم و معتقدیم خون او بیش از امروز و آینده جهان استکبار را ذلیل خواهد کرد و باید بر روی یک امر جبران ناپذیر تمرکز کنند. فوت کردن، دمیدن.” در خط مقدم مقاومت باشید.

اکنون که دو سال از شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی به دست صهیونیست ها می گذرد، این گرما همچنان بر دل ملت ایران و مظلومان جهان اسلام سنگینی می کند. در دنیا هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید