حاکمان ضعیف قبل از برکناری استعفا بدهند/نباید بر رنج مردم بیفزاییم


ساعت: 15:04
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880843

فرماندار علی آباد کتول خطاب به مدیران این شهرستان گفت: مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم کوشا باشند، اگر مسئولی احساس کرد توانایی عملکرد خوبی در عرصه خدمت رسانی ندارد می تواند برود. قطعا افراد توانمند زیادی وجود دارند که می توانند این مسئولیت ها را بر عهده بگیرند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول گفت: به صندلی هایی تکیه می دهیم که بزرگانی برای آن جان باختند. امروز بر عهده ماست که هر نقصی در آن جبران ناپذیر است و باید در دنیا و آخرت پاسخگوی آن باشیم.

وی با اشاره به نگهداری میز خدمت در نقاط و محلات مختلف این شهرستان گفت: علاوه بر کارهای زیادی که تاکنون انجام شده است، با این حال وقتی در قالب میز خدمت به میان مردم می رویم، خلأهایی را می بینیم که اتفاق افتاده است و برای انجام بسیاری از کارهایی که می تواند رنج انسان را کاهش دهد، ناکامی بوده است.

احمدی با اشاره به وضعیت مسکن مهرالازمان تصریح کرد: باید به همه اقشار و محلات خدمت کرد، نه تنها در زمان انتخابات و برای کسب رای به محله های کم برخوردار می رویم و پس از پیروزی دوباره آنها را فراموش می کنیم.
وی اذعان داشت: وقتی به میان مردم این محله ها می رویم شرمنده نیازهایی چون آب، برق، آسفالت می شوم که جزو حداقل هاست و هنوز این نیازها به طور کامل برآورده نشده است.


بیایید گره کار مردم را باز کنیم
کارمند ارشد عمرانی علی آباد کتول خطاب به مدیران این شهرستان خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان را بر اساس آموزه های دینی قابل تحسین دانست و گفت: مسئولان باید بدون دریغ در خدمت رسانی به مردم کوشا باشند. اگر کارمندی احساس کند که نمی تواند در زمینه خدمات خوب عمل کند، می تواند آن را ترک کند. قطعا افراد توانمند زیادی وجود دارند که می توانند این مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

احمدی همچنین بر رعایت قانون و حقوق مردم تاکید کرد و تصریح کرد: مدیران باید بر امور سازمان خود نظارت داشته باشند تا مواردی مانند عدم حضور کارمند و در عین حال محرومیت از اضافه کار برای وی پیش نیاید. زیرا گرفتن چنین حقوقی ضایع شدن حقوق مردم و خلاف قانون است.

وی همچنین با بیان اینکه مردم برای دریافت خدمات از دستگاه ها به خود زحمت ندادند، گفت: طبق بررسی های انجام شده حدود 15 تا 16 دستگاه در سطح شهرستان همچنان به شبکه دولتی متصل نیستند. این بخش ها یک ماه فرصت دارند تا مشکل را حل کنند و به این سیستم متصل شوند.

احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه برخی از افراد جامعه دارای شناسنامه های ویژه ایثارگری، بهزیستی و کمیته امداد هستند، اظهار داشت: این افراد دارای کارت شناسایی هستند. آنها شکایت داشتند که با وجود ارائه این کارت های معتبر در حین بازدید از برخی ادارات، همچنان از آنها معرفی نامه رسمی از اداره مربوطه درخواست می شود و این امر آنها را با مشکل مواجه می کند. این مسائل باید در ادارات حل شود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال با برنامه ریزی مناسب دولت قطعی برق نداشته ایم، گفت: تداوم این امر نیازمند همکاری ادارات اعم از ادارات، بانک ها و اصناف است. تمام تلاش دولت برای کاهش آلام مردم است. مثلاً دیدن این که روز است و چراغ های خیابان به دلیل فراموشی یا بی احتیاطی برق روشن است، زیبا نیست.


دستگاه های اجرایی باید آغازگر فرهنگ کسب و کار در حوزه حجاب باشند

این مقام ارشد دولتی در شهرستان علی آباد کتول نیز به وضعیت فرهنگی پرداخت و گفت: درست است که با تهاجم فرهنگی و نبود نهادهای فرهنگی در این سال ها حجاب افزایش یافته است. اما نباید از کنارش بگذریم و به راحتی از کنارش بگذریم و این مسائل باید با کار فرهنگی حل شود. نقطه شروع آن از دستگاه هاست، بنابراین مدیران باید نظارت فعالانه بر وضعیت حجاب و رعایت قانون پوشش کارکنان گروه خود داشته باشند.

احمدی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روز علی آباد قاتول (29 تیر) اظهار داشت: مراسم ویژه این روز به دلیل مصادف شدن با کربان بایرام 27 تیرماه با حضور یک مهمان کشوری برگزار می شود.

وی افزود: این روز احیای سنت ها و آیین های اصیل علی آباد کتول نیز باید به فرصتی مناسب برای بحث رشد و توسعه شهرستان تبدیل شود.

فرماندار علی آباد کتول در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه انجام کارهای سطحی و تظاهر به جایی نمی رسد، گفت: کار باید به صورت اساسی انجام شود تا بتوان در دولت مقتدر به اهداف خود دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید