حدادی و نیکا بهرامی در صورت آمادگی به تیم ملی باز می گردند/ در دوران مربیگری هم همین رفتار را خواهم داشت.

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785336

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: صمد نیکا بهرامی و حامد حدادی خارج از کشور هستند و زمانی که بیایند و در یک مسابقه باشند به تیم اضافه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین آسمان خراش های ایران گفت: مهدی کامرانی دو سه روز اول تمرین داشت اما پسرش بد شد و در آن زمان نتوانست بیاید. ما منتظر او هستیم و به همین دلیل نمی آید. او بازیکن بزرگ پست گارد ما است. در این مدت ما یک شکاف بسیار بسیار بزرگ در این پست داشتیم. امیدوارم آمدن کامرانی که البته دیگر مثل قبل نیست و فقط می تواند 17.18 دقیقه بازی کند، درس عبرتی برای سایر بازیکنان این پست باشد و از طرز فکر و بازی او که بوده است درس بگیرند. یک حلقه گم شده

وی درباره غیبت حامد حدادی و صمد نیکا بهرامی گفت: این افراد همه ستاره های بسکتبال ما هستند و همچنین غیرقابل انکار. حضور این بازیکنان از نظر فنی و تجربی یک جام است. در حال حاضر این دو نفر صلاحیت لازم را دارند به نظر من نه به عنوان مربی تیم ملی بلکه به عنوان یک کارشناس بسکتبال و البته در صورت آمادگی و بازی به آنها نیاز داریم. صمد و حامد خارج از کشور هستند و وقتی بیایند و شرایط مسابقه را انجام دهند به تیم اضافه می شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره برنامه های خود برای آماده سازی این تیم گفت: بازیکنان بعد از بازی با بحرین در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرد و پس از آن دوباره آنها را تماشا می کنیم تا برای پنجره بعدی مسابقات در اختیار داشته باشیم. . وی ادامه داد: در واقع تا پایان مسابقات قهرمانی به همین منوال ادامه می دهیم و نمی توانیم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. بازیکنان در لیگ با مربیان بزرگ تمرین می کنند و همان مربیانی که من نمایندگی می کنم به آماده سازی بازیکنان کمک می کنند. لیگ در 6 می به پایان می رسد، ما به مسابقات تدارکاتی طولانی نگاه خواهیم کرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت کامرانی در اولین پنجره جام جهانی 2023 و مسابقه با بحرین قطعی است؟ او گفت: «این ممکن است اتفاق بیفتد. روزی دوبار با او صحبت می کنم. ما تا شنبه منتظر کامرانی هستیم و اگر نیاید مطمئنا در این اردو نخواهد بود اما همچنان به فکر ما است. کامرانی بازیکنی است که خودخواه نیست و سطح بازی او حداقل در این مرحله به بسکتبال ما کمک می کند.

وی در خصوص بازیکنی که جایگزین کامرانی می شود، اذعان داشت: تاکنون از رسول مظفری دعوت کرده ایم اما در چند روز آینده مشخص می شود که چه استراتژی را انتخاب کنیم. در واقع روز دوشنبه که لیست 14 نفره را اعلام می کنیم، در این پست یا یک گارد یا دو بازیکن معرفی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به دیدار تدارکاتی با سوریه در تهران خاطرنشان کرد: سوریه به صورت اتفاقی به ایران آمد و از کانال فدراسیون نبود اما گفتیم شنبه با این تیم بازی می کنیم. این یک بازی تدارکاتی است. سبک بازی کشورهای عربی یکسان است و آنها مثل ما نیستند که یک بازی هیجان انگیز و سریع انجام دهند. شاید این بازی شبیه سازی برای دیدار با بحرین باشد، البته مطمئن نیستم، اما می خواهیم از آن نهایت استفاده را ببریم. ضمن اینکه همچنان معتقدم سقف آرزوهای ما بالاتر است. نه اینکه بخواهیم بحرین را دست کم بگیریم، اما بازیکنانی داریم که بسیار توانمند هستند.

هاشمی با بیان اینکه لبنان برای انجام بازی تدارکاتی به کشور ما سفر نمی کند، توضیح داد: لبنان از ما خواست که به آنجا برویم. البته هر تیمی که می خواهد برود باید خودش هزینه بلیط را بپردازد. دیدم اگر بخواهیم به لبنان برویم و بیاییم تیم خسته می شود، از آنها خواستیم به ایران بیایند. فکر کنم به فکر ما بودند و نیامدند.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از المپیک حاشیه هایی ایجاد شد و حالا چه برنامه ای برای رفع برخی مشکلات دارد؟ وی تاکید کرد: شاهین طبع سخت کار می کند و احساس می کنم در این چند سال چقدر طمع و تلاش کرده است. قطعا همین کار را ادامه خواهیم داد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، سعی می کنیم آن را تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: من همان مصطفی هاشمی هستم که بازی کردم، مربی داشتم و همین را اینجا می بینید. شما ببینید من قبلا چه رفتاری داشتم و در تیم ملی هم چنین رفتاری خواهم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید